BadFurDay Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hater TV-serier.. Må vente så lenge på neste episode.. Gud så epic forrige episode var. Dog jeg savner Shane.. han hadde vært epic i disse angrepene. Fantastisk at du klarer å bruke ordet "epic", som er det mest feilplasserte og styggeste ordet norske tenåringer har "adoptert" noen gang, hele to ganger i løpet av to og en halv linje. On-topic: utrolig bra episode! Men det angrepet var stusselig. Håper ikke det var det alt. 6 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt treig start på siste halvsesongen, men veldig bra siste episode! Det plukker seg nok opp i videre episoder etter det angrepet. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Fantastisk at du klarer å bruke ordet "epic", som er det mest feilplasserte og styggeste ordet norske tenåringer har "adoptert" noen gang, hele to ganger i løpet av to og en halv linje. Så så, kjære deg 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Fantastisk at du klarer å bruke ordet "epic", som er det mest feilplasserte og styggeste ordet norske tenåringer har "adoptert" noen gang, hele to ganger i løpet av to og en halv linje. Sykt epic at du irriterer deg så mye over ordet epic! 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Aww Yeah, skal se Episode 10 nu! Håper den er spennendes! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Selv etter døden sin fortsetter lori eller laurie eller hva enn navnet var og være jævlig irriterende. 8 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Selv etter døden sin fortsetter lori eller laurie eller hva enn navnet var og være jævlig irriterende. Hehe, Låååååri, is dat yu? Begynner å bli jevli lei av cliffhangerene i TWD nå, må vente en uke til neste ep 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg håper Merle forsetter på serien. Karakteren var ganske stereotypisk redneck hillbilly i starten (noe han til et vis punkt er forsatt), men jeg synes karakteren blir bedre og bedre for jo mer menneskelig han blir. Også litt kjipt hvordan Axel døde. Hadde vært greit å sett karakteren forsette litt, og faktisk få litt mer rundt karakteren, se serien faktisk prøve å gi oss en ny karakterer å like fremfor å bare fjerne seg med karakterer de har holdt levende i en stund. Lew Temple er en ganske så grei støttespiller i serier og filmer jeg har sett han i tidligere. Var jo på Justified i forrige uke, og så han i Lawless i slutten av fjoråret. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Uff, for de av dere som husker den scenen fra american history X (mann på fortau). Auauauauauau. Jeg spoler bare forbi alt det dramapjattet. Får mange flashbacks til sesong 2, håper de skjerper seg snart. Grusomt kjedelig episode Endret 25. februar 2013 av Jason Something Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Når de knuste tenna på den zombien mot en stein fikk jeg skikkelig sånn "empati-smerte", trodde aldri jeg skulle få det fra en Zombie 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Munn vs Stein-delen ga meg noen flashbacks ja, fin liten touch og garantert en iten referanse til American HIstory X. Ellers var jeg fornøyd med episoden, selv om det ikke er like mye action som i noen av de andre. Ser ikke hvorfor folk klager egentlig. Denne sesongen har gjort mye med det folk klaget på forrige sesong; Mer action, mindre drama, Carl oppfører seg, Laurie er død (takk gud) og ting går framover! Eneste som er litt irriterende nå, er vel egentlig Andrea. Håper både hun og Guvernøren (etterhvert) blir spist . Ikke lang tid etter forrige angrep, lader det nå opp til enda flere, så jeg er spent på hvordan dette går. Legger det som de viste i "next episode" på slutten av episoden i spoiler, i tilfelle noen skipper de. Rick, Michonne og Carl møter en ny gjeng i en ny by, og jeg har på følelsen av at de kommer overens (etterhvert). Regner med Rick & Co slår seg sammen, og forsvarer/angriper mot Guvernøren. Har ikke lest tegneserien, så jeg aner ikke hva som blir å skje! Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Takk for spoiler. Skrur alltid av med en gang episoden er over for å slippe spoilere for neste episode. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Åååååå herregud som jeg hater Andrea!!! Forventet.. Men faen for ei drittkjerring! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Utrolig at de har klart å gjøre en av mine favoritter fra tegneserien til å bli så utrolig ufyselig. Endret 26. februar 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 3 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ja fy faen. Andrea var helt rå i comicen og Tyrese blir lapdog til the Guvernor? Bevares. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 I forhold til tegneserien, hvor langt har serien kommet? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 I forhold til tegneserien, hvor langt har serien kommet? Vanskelig å si siden de har tatt så utrolig forskjellige retninger, men vi kan se at de er litt over 40 issues inn i comcien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Slik jeg antar det er ca. utgave 49 slutten på sesong 3 hvis du i det heletatt skal prøve å sette tidslinjene sammen på noe måte (story-wise). Rett etter der tegneserien begynte å bli ganske mye dårligere. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Muligens dumt spørsmål... Vil dette bare fortsette til AMC ikke har mer penger, eller vil det bli en ende på dette? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Neppe noe mer enn 7-8 sesonger. Serien er jo stort sett en av de største seriene på tv akkurat nå, så det er ikke en serie kanalen vil stoppe med, spesielt når den slår seerrekorder tidligere satt av serien selv. Merkelig hvordan kanalen kverker det kreative med serien med serien dog, men det er nok diva-Robert KIrkman sin skyld. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå