BuffyAnneSummers Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jeg ELSKET DEN. Satt å måpte og sånt mot slutten.. åååååååå som jeg gleder meg til en stooooor stand off! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Fy faen for en sjukt bra episode. 1 Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Noe jeg ikke har fått med meg, hva har skjedd med ryggen til Daryl? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Trur det var noe om at faren dems mishandlet dem, og at Merle stakk av. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Veldig bra episode! Men jeg irriterer meg veldig over slike feil som dette: De har bytta om på hvilket øye som er skadet i "next episode" greia på slutten. (med mindre han bare ser i et speil da, men så ikke noe antydning til det). 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg tenkte det samme helt til jeg så screenshotet ditt. Det ser ut som det er et speil. Den hudfargede "skyggen" helt til venstre i bildet er nok han selv, mens de filmer inn i et speil. Likevel, det minner meg om en episode av Smallville, hvor Lana ble skutt i siden, og da hun ble fraktet bort på en båre, var skuddskaden på andre siden av kroppen! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Herlig episode! Gleder meg virkelig til neste. TWD holder koken nå altså! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Guvernor's angrep: diskusjon vs samme scene i tegneserie: Noen andre enn meg som ble skuffet? Håpet egentlig på at en del karakterer skulle dø, og savnet virkelig tanken. En annen ting; hvor ble det av sjåføren på bilen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Vi skal egentlig ikke diskutere tegneserien her, men jeg håper inderlig ikke det var DET angrepet på fengslet. Virket som det bare var en forsmak hva vi egentlig har i vente og Governor vil planlegge et skikkelig angrep kort etter. Hint: involvering av den andre gruppa også. Virket som hun (ja, for meg virket den som en dame) bare forsvant ut av området så fort zombiene kom ut. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 En ting jeg lurer på... Husker alle dreiv å whina over at de hadde så lite ammo i en eller annen episode før pausen, men nå går de til krig hele tiden med maskingevær på fullauto og leker cowboyer. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Har de raidet en gunstore eller noe? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Spørs vel hva de mener med lite ammo. I det lange løp så er det ikke sikkert ammoen holder, men rekker til noen få angrep. Men de sløser mye med ammunisjonen, uten tvil. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Og det er visst uendelig med bensin og Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Med tanke på at majoriteten av folk er daue, bør hverken bensin eller ammo være noe problem de nærmeste årene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 De har jo uansett nesten uendelig med ammunisjon i magasinene sine, så jeg ser ikke på ammunisjonsmangel som noe problem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Irriterer meg grenseløst at alle var så elendige å skyte i dag. Under forrige kamp falt jo folk som fluer. Nå hadde jo The Governor og gjengen "the element of surprise" riktignok. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 ja, hvordan de ikke klarer å treffe en person 30-50 meter unna med 12042174 kuler burde selv regissørene tenke over også Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Etter at jeg har vært i militæret så har slike detaljer/feil blitt mere og mere synlig/irriterende. Et standard maskingevær med 30-skudds magasin kan skyte i 2-4 sekunder på fullauto før magasinet er tomt. The Walking Dead er riktig nok ikke verst når det kommer til akkurat dette. Mere irriterende når folk skyter 15-20 skudd med en seksskudds revolver og slikt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Dog så er det slik med omtrent alle Hollywood-filmer og serier, så TWD er så absolutt ikke alene om dette. Både når det gjelder ammunisjon og treffsikkerhet ved skyting. Men irriterer meg smått uansett. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Med den skuddtakten er det rart at de traff noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Hater TV-serier.. Må vente så lenge på neste episode.. Gud så epic forrige episode var. Dog jeg savner Shane.. han hadde vært epic i disse angrepene. Endret 19. februar 2013 av iNcredible_CrAzY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå