Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Det at Sarah WC var på rollelista i introen, gjorde at jeg fikk et lite håp om at hun på underlig vis skulle klare å dukke opp i serien igjen.. Men, bare som en liten skygge helt på slutten, skuffet meg litt..

 

Håper Daryl kommer snart tilbake, og at Andrea snart tar til vettet..

Lenke til kommentar

Synes episoden var ganske bra og jeg skal ikke spoile noe med, men personlig synes jeg slutten var helt elendig. Klisjé-aktig IMO. Skuffende.

 

Helt enig. Når det er sagt så syns jeg det var en grei episode. Første scenen gikk som forventet og jeg syns det legger opp til mange gode historier fremover. Nå har vi plutselig en ny "gruppe" å følge ;)

Lenke til kommentar

Meget svak episode. Hvis dette såpe-drama-på-alle-kanter greiene fortsetter takker nok jeg for meg, ihvertfall.

 

Slutten var heller ingen overraskelse. Kom ikke som noe sjokk at det klikka for Rick og han begynte å se syner akkurat i det han var i dialog med de 4 nye ansiktene. Andrea er like dum som alltid, og Darryl viser nok en gang at han ikke er stort annet en Redneck trash, akkurat som broren sin.

Lenke til kommentar

Jeg takler ikke Michonne. Hun provoserer meg helt grenseløst, tror jeg hadde drept henne minst 3 ganger bare denne episoden.

 

Kjip episode, det er samme greia om igjen. Folk gjør dårlige valg i 30 min. Så gjør noen noe så dumt at jeg knapt hadde kommet på deg selv, og det ender med en cliffhanger, som gjør at jeg må se neste episode.

Fuark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...