Audun0505 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når kommer episode 9? Er det 21 CT? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Sendes 03:00 norsk tid, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Sendes 03:00 norsk tid, hvis jeg ikke tar helt feil. Takk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Kommer ut i 4-tida norsk tid om jeg husker korrekt. Endret 10. februar 2013 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Kan jeg få kysse skoene du går med? 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Nei, vil ikke ha deg i nærheten av meg. Not sure if want either.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Litt lei av "skryt" om at du ser ting litt tidligere. Totalt uinteressant, svarene eller og annen informasjon er dermed interessant. Skryt og skryt, de fleste av oss som liker twd har vist om spillet ei stund - bare ikke sett traileren. Usikker om jeg skal ha det thought. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jaja det gikk litt treigt synes jeg Lenke til kommentar
etse Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Litt skuffet over dagens episode. Hadde forventet mer for første episode etter pausen. Men er litt spent på hva som skjer videre med Daryl, har håp om at det kan bli noe stort. Spørs bare hvilken retning de ønsker å ta disse to karakterene. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Synes episoden var ganske bra og jeg skal ikke spoile noe med, men personlig synes jeg slutten var helt elendig. Klisjé-aktig IMO. Skuffende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hmm.. Det at Sarah WC var på rollelista i introen, gjorde at jeg fikk et lite håp om at hun på underlig vis skulle klare å dukke opp i serien igjen.. Men, bare som en liten skygge helt på slutten, skuffet meg litt.. Håper Daryl kommer snart tilbake, og at Andrea snart tar til vettet.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Synes episoden var ganske bra og jeg skal ikke spoile noe med, men personlig synes jeg slutten var helt elendig. Klisjé-aktig IMO. Skuffende. Helt enig. Når det er sagt så syns jeg det var en grei episode. Første scenen gikk som forventet og jeg syns det legger opp til mange gode historier fremover. Nå har vi plutselig en ny "gruppe" å følge Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Meget svak episode. Hvis dette såpe-drama-på-alle-kanter greiene fortsetter takker nok jeg for meg, ihvertfall. Slutten var heller ingen overraskelse. Kom ikke som noe sjokk at det klikka for Rick og han begynte å se syner akkurat i det han var i dialog med de 4 nye ansiktene. Andrea er like dum som alltid, og Darryl viser nok en gang at han ikke er stort annet en Redneck trash, akkurat som broren sin. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Synes episoden startet bra, men som andre sier, så ble det veldig tregt etter hvert. Slutten var en tvist jeg ikke forutså, som gjør at jeg ikke helt klarer å se hva som skjer videre. Blir spennende å se hva som skjer! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg takler ikke Michonne. Hun provoserer meg helt grenseløst, tror jeg hadde drept henne minst 3 ganger bare denne episoden. Kjip episode, det er samme greia om igjen. Folk gjør dårlige valg i 30 min. Så gjør noen noe så dumt at jeg knapt hadde kommet på deg selv, og det ender med en cliffhanger, som gjør at jeg må se neste episode. Fuark. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Syns noen skal ta fra rick våpnene snart, før han skader noen Forøvrig en ok episode, men hadde forventet mer etter pausen enn dette. Og hva er greia med Andrea? Hvorfor blir hun hos han ekle fyren? Endret 12. februar 2013 av G-Man™ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hun fikk aldri vite at Rick & Co var der.. Hun fikk jo vite det etter de hadde dratt, og da ble hun jo irritert, som viser at hun faktisk vil tilbake.. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hehe, må si jeg savner han 10 ganger mer enn Lori. Det blir litt for mye pjatt, og litt for lite handling for min del. Men elsker denne serien 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ny episode idag, i tilfelle dere andre og hadde glemt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå