Filmvenn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg synes egentlig det var overraskende at spillet vant, siden dette var en prisutdeling som har gitt så mye priser til Call of Duty og stort sett fokus på populære spill fra de store utviklerne og utgiverne, blant annet en karakter som dukket opp i 4 minutter av Black Ops 1 nærmest ble beste karakter. Dessverre handler prisutdelinger mer om penger enn kvalitet. Spillet The Walking Dead: The Game fra Telltale var årets spill for min del også når det kom til storyen. Gameplayet ble kanskje repeterende, men jeg hata det ikke for det. Endret 8. desember 2012 av Maury Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Føler jeg har gått glipp av noe, da jeg enda ikke har skaffet spillene, eller lest/sett noe ifra de:P Julegave til meg selv kanskje? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 200 kr for årets spill? GODT KJØP! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 200 kr for årets spill? GODT KJØP! Hvor? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det koster 185,- på Steam. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvor? PSN Store, f.eks Hvis man ønsker en fysisk kopi så er det også mulig å skaffe. Når folk bruker 5-700 kr på call of duty og andre søppelspill så er 200 kr for årets spill ett kupp! 5 Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 The Walking Dead startet så sinnsykt bra med sesong 1 og episoder en kunne drømme om. Så ble jeg skuffet da sesong 2 holdt på, men jeg har nå virkelig forstått hvorfor de brukte så mye tid på interne drama og kommunikasjon i sesong 2. En føler nå at en kjenner de fleste karakterene ut og inn og det har gjort sesong 3 til en fantastisk sesong. Hendene mine ristet etter siste episode. Fantastisk. Fortsett det gode arbeide med The Walking Dead. Gleder meg som et barn til neste sesong. Så håper jeg de nye personene i fengslet er fete selvsagt. Følte at det allerede var litt intern konflikt blant dem, så håper jeg ikke det tar for mye tid av starten av neste sesong. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tror ikke det er noe "neste sesong" nå. De bare fortsetter S3 i februar. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 stemmer det, ikke helt uvanlig med slike "pauser" i en sesong over dammen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Nei, nei. Handler vel ikke bare om USA og pauser. Det er tross alt jul Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 ikke bare, men det er en amerikansk serie og ofte har de slike pauser eller noen måneders opphold i en sesong Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Kabel-tv serier som The Walking Dead har som oftest ikke slike pauser, men ettersom The Walking Dead pusher Halloween-måneden til AMC så har serien alltid premiere på ny sesong i nærheten av Halloween (ergo Oktober). Med store antall episoder for en kabel-tv serie i en sesong så må den deles utover for å ikke sende episoder i desember og januar (svake perioder for seertall), og mest mulig sammenhengende. Dermed vil det bli 8 og 8 episoder av sesongene framover, om serien ikke får et større antall episoder inn i sesong 4. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Michonne, ikke Maggie. Når skjedde dette? Altså tidsmessig i serien? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Når skjedde dette? Altså tidsmessig i serien? I tegneserien skjedde det mens de var i Woodbury. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tegneserien kontra Tv serien er jo helt vidt forskjellige storyer nå føler jeg. Så at du skriver at det skjedde mens de var i Woodbury blir jo litt feil da. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tegneserien kontra Tv serien er jo helt vidt forskjellige storyer nå føler jeg. Så at du skriver at det skjedde mens de var i Woodbury blir jo litt feil da. Nei, det opprinnelige innlegget snakket om hvordan woodbury historien utløp i tegneserien. Jeg kommenterte bare, i en spoiler tag, at han skrev feil navn på karakteren. Jeg ble deretter sitert ut av kontekst, that's it. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Da skjønner jeg hva du skal frem til Uderzo. Hva med litt diskusjon rundt serien igjen? Hva tror folk vil skje? Nærmerer seg februar Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 2 dager igjen, glede seg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ble litt redd når jeg så det var nye innlegg i denne tråden. "Har det startet? Tør jeg klikke innpå?". Måtte sjekke datoen før jeg klikket innpå. Gleder meg masse! Håper dette blir bra. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Spent! Hvordan skal Daryl komme seg ut av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå