Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Jeg synes egentlig det var overraskende at spillet vant, siden dette var en prisutdeling som har gitt så mye priser til Call of Duty og stort sett fokus på populære spill fra de store utviklerne og utgiverne, blant annet en karakter som dukket opp i 4 minutter av Black Ops 1 nærmest ble beste karakter. Dessverre handler prisutdelinger mer om penger enn kvalitet.

 

Spillet The Walking Dead: The Game fra Telltale var årets spill for min del også når det kom til storyen. Gameplayet ble kanskje repeterende, men jeg hata det ikke for det.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Walking Dead startet så sinnsykt bra med sesong 1 og episoder en kunne drømme om. Så ble jeg skuffet da sesong 2 holdt på, men jeg har nå virkelig forstått hvorfor de brukte så mye tid på interne drama og kommunikasjon i sesong 2. En føler nå at en kjenner de fleste karakterene ut og inn og det har gjort sesong 3 til en fantastisk sesong. Hendene mine ristet etter siste episode. Fantastisk. Fortsett det gode arbeide med The Walking Dead. Gleder meg som et barn til neste sesong.

 

Så håper jeg de nye personene i fengslet er fete selvsagt. Følte at det allerede var litt intern konflikt blant dem, så håper jeg ikke det tar for mye tid av starten av neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kabel-tv serier som The Walking Dead har som oftest ikke slike pauser, men ettersom The Walking Dead pusher Halloween-måneden til AMC så har serien alltid premiere på ny sesong i nærheten av Halloween (ergo Oktober).

 

Med store antall episoder for en kabel-tv serie i en sesong så må den deles utover for å ikke sende episoder i desember og januar (svake perioder for seertall), og mest mulig sammenhengende. Dermed vil det bli 8 og 8 episoder av sesongene framover, om serien ikke får et større antall episoder inn i sesong 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tegneserien kontra Tv serien er jo helt vidt forskjellige storyer nå føler jeg. Så at du skriver at det skjedde mens de var i Woodbury blir jo litt feil da.

Nei, det opprinnelige innlegget snakket om hvordan woodbury historien utløp i tegneserien. Jeg kommenterte bare, i en spoiler tag, at han skrev feil navn på karakteren. Jeg ble deretter sitert ut av kontekst, that's it.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...