Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shupert er en gammel karakter som har vært med på episodene tidligere denne sesongen. Tror han dukket opp i første episoden til The Governor først.

 

Hvis du snakker om noe vist på promoen til neste uke, så vet ikke jeg. Drar ned en utgave uten slikt, og litt bedre lyd (synes nå jeg). Dette er de WEB-releasene.

Lenke til kommentar

Shupert er en gammel karakter som har vært med på episodene tidligere denne sesongen. Tror han dukket opp i første episoden til The Governor først.

Hvis du snakker om noe vist på promoen til neste uke, så vet ikke jeg. Drar ned en utgave uten slikt, og litt bedre lyd (synes nå jeg). Dette er de WEB-releasene.

Snakker om han som kom ned fra beskyttelses muren på slutten av episoden når Andrea gikk rundt rett på innsiden av den. Kunne godt vist deg bilde, men sitter på jobb å har ikke tilgang til episoden før jeg kommer hjem.

 

Ikke les hvis ikke du er sikker på du vil vite hvem jeg mener, da denne spoileren innholder litt mer enn det som har blitt vist til nå. Bekreftede skuespillere å sånt :-)

 

 

Skuespilleren Chad Coleman som skal ha rollen som Tyrese

 

Lenke til kommentar

Bra episode! Skjedde mye på kort tid. Spent på de nye folka, de virker som gode personer ut av det man så. Virkelig cliffhanger på slutten, og hadde ikke sett for meg at han skulle ofre Merle, men jeg håper virkelig den jævelen dør. Misliker hele fyren fortsatt, always did.

 

Nå vet jeg ikke hva som regnes for spoilere her, men de viste jo klipp fra neste episode på slutten av denne, så det regnes vel som USA-sendetid?

Fra previewen

 

Man så jo minst ett klipp av Daryl der, ute i skogen så det ut til. Det burde vel tilsi at han overlever ut av Woodbury i alle fall, og det lover jo godt. Håper de har han med lenge.

 

Lenke til kommentar

Det er 10. februar ja. Ikke så lenge. Går fort, nå er det jo jul.

 

Herlig å se Ty + Hammeren hans i dag. Chad Coleman har jeg alltid likt, så kult å se et kjent fjes i rollen som en av de store fanfavorittene fra tegneserien. Tilfeldig at han ble introdusert i episoden som heter Made To Suffer, ettersom dette er navnet på volumet hvor en stor ting rundt karakteren skjer i tegneserien.

 

Stakkars T-Dog 2.0, bare Axel igjen nå. Hehe, alle korthåra er lesbiske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker sesong 3 mye bedre enn sesong 2. Mye bedre pacing, og hva har de gjort med grønnfargene i trærne og buskene? De ser så 'jungel' ut, alt ser mye varmere ut syntes jeg. Jeg får rare assosiasjoner til noe helt annet enn de to første sesongene. Jeg håper de bringer inn noe mer 'science' dog. Sesong 3 har vært tom for virus og spekulering etc.

Lenke til kommentar

Føler ikke serien har levert så mange episoder sammenhengende så bra. Vil ikke si at serien har toppa den herlige følelsen piloten skapte, men disse siste episodene har tiltross for noen minuser vært gode. Selv den trege episoden som stort sett handlet om Rick sin nedbrytende mentale tilstand fungerte, siden ihvertfall b og c-plottene bygde ting framover.

 

Serien har nesten gjort det bedre når den bryter opp gruppen såpass at flere handlinger kan pågå fordi karakterene er så adskilte. Minuset er selvfølgelig det at episodene kanskje føles korte.

 

Alt rundt "sykdommen" tviler jeg blir så veldig mye av. Vet aldri om det finnes noe verre enn The Governor i universet til The Walking Dead.

Lenke til kommentar

Jaja, da blir det venting en god stund da. Nok av andre serier å følge med på heldigvis.

 

Nå kommer det til å ta helt av håper jeg, og gir oss en skikkelig krig. Synd de kuttet en del ned på Michonne's hevn, hun burde egentlig gått berserk på han. Syns høydepunktet var Penny. Skikkelig godt spilt av jenta og må ha vært en annerledes opplevelse for henne.Syntes kanskje hun hadde en bodydouble på enkelte visninger, men kan bare ha vært meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...