ReaveЯ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Kjipt den pausa Jaja, er vel andre serier jeg får kose meg med imens. Endret 24. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Min liste sier 2 episoder igjen før pausen. Den som kommer 25 nov og 2 desember? Stemmer ikke det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Min liste sier 2 episoder igjen før pausen. Den som kommer 25 nov og 2 desember? Stemmer ikke det? Skulle jo tro at IMDB ikke tok feil da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Skulle jo tro at IMDB ikke tok feil da. Veeeeel..... Dette kommer du til å få slakt for her inne Går det an å ta seg nær av denne? Endret 25. november 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Rart at ingen av dere ikke bare går på AMC.COM. Der står det at Ep7, air'er imorra og ep. 8 neste søndag (dec 2.). På Søndag Dec. 9. er ikke Walking dead satt opp, dessverre. Så ja, det er bare 2 episoder igjen. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Sesongene til The Walking Dead vil bli sendt i to puljer framover, slik som skjedde med sesong 2. 18 episoder totalt denne sesongen, delt på 2. Tror ikke episodeantallet for sesong 4 vil bli økt, kan bli vanskelig og dyrt. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) hmm, tror muligens jeg har sett litt feil på kalenderen. innbilte meg at det var den 28 av en ellet annen grunn:S vel, da er det to episoder igjen i år da: ) Endret 24. november 2012 av G-Man™ Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Myepisodes.com funker som bare den, men ble veldig tvilsom når flere påstod at det kun var en. Nå kan jeg endelig sove. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Får sikkert se en major cliffhanger da. Hvis det blir for spennende, kommer jeg ikke til å greie å dy meg fra å lese tegneserien eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Nå er ikke tv-serien en direkte blåkopi sådan, så ting som skjer i tegneserien skjer nødvendigvis ikke i tv-serien, ihvertfall på samme måten. Så ikke nødvendigvis at du får fortsettelsen i tegneserien liksom. Utgaven av The Governor i tv-serien er mer kompleks enn den i tegneserien (om man ikke tar med bok-novellen Rise of The Governor, som er bare tekst). Det er en av de plussene tv-serien har tatt fra tegneserien og gjort det bedre. Synes nå jeg. Del 2 av sesong 3 vil nok få premiere 10. eller 17. februar. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ny episode ute, så ikke les videre om du ikke har sett den! For your own safety. Spennende episode, sånn egentlig. Skuffet over at den virket såpass kort. Lite som skjedde, føler jeg. Forventet at det som skjer i neste episode skulle skje i denne, men siden neste er siste før jul, regner jeg med det blir en heftig en, der de angriper byen. Avslutter vel med en sterk scene, og/eller cliffhanger vil jeg tro. Føler denne episoden var mer del 1, av en 2-delt delsesongavslutning. Sikkert ikke den eneste som tenker det, selv om episoden ikke var dårlig i seg selv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Likte dagens mer enn de forrige siden dødsepisoden til Lori. Det var en ganske tradisjonell episode, men effektiv å detaljere den fysiske og psykiske torturen Glenn og Maggie fikk under fangenskapet til Governor og Merle. Fikk enda mer lyst til å se begge de to karakterene død nå enn tidligere. Forstår i grunn litt drapet på soldatene, ettersom de kunne ha tatt over Woodbury fra han og skapt et mulig kaos, enn å være til hjelp. Tror også at Carol overlevde var viktig for serien, ihvertfall Daryl i å ikke velge brorens side i det slaget som er på vei når Rick og dem inntar Woodburdy i høstfinalen neste uke. Carl må ha vært awsome på Resident Evil. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Og neste episode avsluttes vel med den skytescenen, så får vi ikke vite hvem som overlever før neste sesong Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Neste sesong, Høsten 2013. Fortsettelsen på sesong 3 er i februar. Håper mer på noe nytt, slik som introduksjonen av en av fan-favorittene fra tegneseriene som gjenstår. Noe avsløringer som er viktig o.l. Lenke til kommentar
just1user Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kommer season 2 og 3 på Netflix Norge? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Netflix får bare DVD-rettigheter på ting som ikke er egenprodusert, for det meste. Sesong 2 er visst på amerikanske Netflix. 3`ern kommer ikke før noe dvd-release, eller Netflix får tilgang på noe stor avtale om det med AMC (noe som er tvilende ettersom hvor populær serien er) Det vil være ganske sikkert en maraton med de 8 første episodene av sesong 3 neste år på Fox Crime Norge. Så du kunne alternativt bare kjøpt sesong 2 som er på DVD og BD i butikkene nå, og så se de første 8 episodene på Fox Crime Norge når de sendes igjen starten av neste år, før sesong 3 forsetter 4 dager etter førstevisningen i USA på kanalen i februar. Eller du kan bare gjøre hva vi andre "gjør"... VHS-kassetter over Atlanterhavet i fiskejoller. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Helvete.. Tror ikkejeg kan vente, noen som vet hvilken "chapter" episode 8 er? Send gjerne det på PM og evt link Endret 26. november 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Litt relevant: http://www.youtube.com/watch?v=xU0cQRCXFIk 3 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 For en episode. Det var nervepirrende fra start til slutt. I tradisjonelle Hollywood-filmer er det ganske plagsomt når de stadig setter opp de udødelige hovedpersonene i farlige situasjoner for å redde de akkurat i siste liten. Slike episoder var det fullspekket av denne gangen, men forskjellen er at i denne serien viser forfatterne gang på gang at de ikke er redde for å ta livet av noen. Da blir det plutselig 1000 ganger mer spennende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå