Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)

Anbefalte innlegg

Må si jeg er skuffa over at det bare er 6 episoder, dog ep 3 var dørgendes kjedelig.

Ingenting som hendte jo! Fikk ikke vite noe særlig med om hva som har skjedd, hvorfor det har skjedd, hva myndighetene driver med, hva planen deres er.

I tillegg var det utrolig lett og komme seg tilbake til taket. Det var jo hundrevis, kanskje tusenvis av walkers i og rundt bygningen, ikke faen om alle hadde gått vekk bare til dagen etter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting hendte? Rick ble jo gjenforent med familien sin og man ble kjent med flere av reisefølge. Syntes det var nødvendig imo.

Man ble kjent med hva myndighetene hadde foretatt seg i første episode, altså å forsøke å verne om byene, hvilket failet. Serien følger zombieapokalypsen fra Rick og gjengen sitt synspunkt og dermed får man ikke vite mer enn hva de vet. Så jeg er redd du må se langt etter en forklaring på hvorfor det har skjedd og hva som er planen videre.

Er delvis enig i at det virket for lett å komme seg tilbake til taket, men et poeng er at walkerne antakelig fulgte etter Dixon etter han hadde kuttet av seg hånden og stukket av. Walkerne er "der det skjer" om du skjønner.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor han kapper av seg hånda og ikke gjengejernet? Før noen viktignisser sier noe om hvor hardt stål er, og at stålet kanskje ikke kunne sages av så vil jeg bare si at gjengejern er laget til den misjon at de kan kappes i ønsket lengde. Bena og nervene i hånda vil gjøre det til en enda større oppgave. Det er null problem å kappe gjengejernet selv for det brøhodet om han fikk tak på saga.

Stort plothull, har mine tvil om at de kan komme med en god forklaring på hvorfor han kappet av seg hånda. Selv en dum redneck med solstikk ville ikke saget av seg hånda.

Jeg hater forresten at amøben fra Boondock saints er med, aldri likt den filmen grunnet hypen. Ellers er serien fortsatt herlig.

Lenke til kommentar

Hvor lenge lå egentlig Rick i koma?

Hva håndkapping angår, det enkleste ville vel vært å kutte av tommelen.

Ellers er det nok litt "liberal-forfatter må lage stereotype av rednecks" syndrom ute og går. Etter at 24 forsvant er det litt lite balanse ute og går.

Walkerne minner meg forøvrig litt om WOW-spillerne. *dukke*

Lenke til kommentar

Walkerne minner meg forøvrig litt om WOW-spillerne. *dukke*

Nah, disse er utendørs.

Ser for meg rednecken ikke blir en vanlig walker, men heller noe mer overlegen type med litt høyere inteligens enn de andre walkerne (les: han mistet ikke noe ved å bli walker :wee: ).

Lenke til kommentar

I en serie hvor en mann ble etterlatt trodde jeg temaet - som i episoden - var om de burde dra tilbake etter han eller ei.

Men neida, her blir temaet at en kvinne, som trodde hun var enke, lå med en annen mann.

Skal man finne en vandrende hore, gå over til Mad Men-tråden og moraliser over godeste Don Draper :wee:

Lenke til kommentar

I en serie hvor en mann ble etterlatt trodde jeg temaet - som i episoden - var om de burde dra tilbake etter han eller ei.

Vi kan gjerne diskutere dette for min del!

Jeg mener det var riktig å dra tilbake, spesielt når vi så hvor "lei seg" han var i starten av forrige episode. Uansett hvor frekk og "slem" han hadde vært, fortjener han ikke å bli spist levende mens han er lenket fast til et rør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...