Diskutant Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 men imorgen kom aldri Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kommer med en i morgen, må bare få rota meg til å gjøre det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Her er 3 historier fra barndommen min: Når jeg var rundt 3-6 år så lå jeg hver dag på sofaen med moren min og sov middagslur hver eneste dag i uken. Når jeg var 5 år gammel så var det en kveld som jeg ikke fikk sove på natta, moren min kom inn til meg mens jeg lå å så opp mot taket klokken 3 om natten og spurte om jeg ville ha mat, jeg svarte ja, og vi spiste makaroni og pølser mens vi så ut av kjøkkenvinduet og snakket sammen. Hvis jeg nevner det til moren min i dag, så vet hun med en gang hva jeg mener. Når jeg var ca 6 år gammel spilte jeg Super Mario 64 ganske mye. En dag kom jeg hjem fra skolen, og så at hun spilte Super Mario 64. Hun har aldri vært interessert i spill overhodet, men hun likte Super Mario veldig mye. Det var også mange ganger som vi spilte Super Mario sammen. Dette er ikke akkurat morsomme hendelser, men tenkte dere ville lese det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Gamer mom? Dæven.. Mamma skjønner seg ikke på noen spill .... Jeg spilte også veldig mye Super Mario 64, var 2 år når vi fikk det Spilte i lag med søsteren min jeg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er liksom det som er litt rart, hun har aldri likt spill, men akkurat Super Mario var hun helt fiksert på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Do want your mom! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bah, vet ikke om jeg hadde hatt lyst å prate med mamma hver gang jeg logga inn på WoW, jeg.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er liksom det som er litt rart, hun har aldri likt spill, men akkurat Super Mario var hun helt fiksert på. Mor mi også. Runda Super Mario 64, fanga Groudon for meg på pokémon, og er fortsatt Mario-cart gamer. Ho likar visst kortvokste bartemannar veldig godt. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Haha geniale historier Keep them coming(!) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 MORE STORIES!! I DEMAND! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tenkte faktisk på Moder Romis i mattetimen i dag Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tenkte faktisk på Moder Romis i mattetimen i dag Haha! Å jaså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå