Webhjelp Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg trenger jeg med et lite script, slik som "seatmap", der folk kan klikke på plasser, også kommer de videre, der de må fylle ut informajon om seg selv. Altså et script slik at LAN deltakere, kan booke seg plass over nettet. Betaling skjer da i kiosken. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg trenger jeg med et lite script, slik som "seatmap", der folk kan klikke på plasser, også kommer de videre, der de må fylle ut informajon om seg selv. Altså et script slik at LAN deltakere, kan booke seg plass over nettet. Betaling skjer da i kiosken. OSGlobeLAN (kan lastes ned og installeres på egenhånd, send meg en melding for hostet) Geekevents (Hostet tjeneste) Partyticket (Hostet tjeneste, TG har brukt denne i mange år) KANDI (Hostet tjeneste) partyreg (Hostet tjeneste) Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 TAKK, LØST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå