nicklasa Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hei jeg har lasta ned noe greier på pc'en som jeg ikke får slettet....den er skrivebeskyttet eller noe ,,,, kan noen hjelpe meg....vet noen hvordan man sletter den ?????? hilsen en som trenger velig hjelp Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Det kan skylles flere grunner. Det første du bør sjekke er om programmet kjører, det gjør du ved å trykke Ctrl + Alt + Delete å så gå inn på prosesser. Du kan og prøve å restarte maskinen. Ellers er det litt vanskelig å si hva som gjør at du ikke kan slette programmet. Hvilken feilmelding kommer opp og hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 det kommer en beskjed bare om at den ikke får slettet filen....jeg har win98 Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hmmm, har du åpna filer? hvis du har åpna fila så er det vel mest sannsynlig at programmet brukes av Windows. for det skal normalt ikke gå an at en install fil ikke skal kunne slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå