Gå til innhold

Får ikke logget meg på hotmail-kontoen

ZitHless

Anbefalte innlegg

Hei.

Problemet mitt er som emnetittel lyder: Jeg får absolutt ikke logget meg på verken MSN eller HOTMAIL.com, får bare opp error:

Error symbol The Windows Live Network is unavailable from this site for one of the following reasons:

* This site may be experiencing a problem

* The site may not be a member of the Windows Live Network

You can:

* You can sign in or sign up at other sites on the Windows Live Network, or try again later at this site.

Har lest litt rundt på nettet, og alle sier at jeg må resette passordet, men det går ikke ant forr min del, får bare et alternativ når jeg trykker "glemt passord" knappen, og det er å sende en E-Mail til e-post kontoen min med instruksjoner om hvordan resette passordet, men jeg får jo for faen ikke logget in på e-posten så får ikke lest e-mailen.

Det skal være et alternativ der jeg må svare på hemmelig spørsmål eller noe sånt, men det alterantivet får jeg ikke opp, og jeg vet ikke hvordan.

Setter pris på alle svar:)

Ps: Jeg vet dette er feil kategori, men fant ikke ut hvordan jeg skulle bruke, så moderator får bare flytte posten til rett kategori : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

gadd ikke lese alt, men hadde samme problem en gang, da var det klokken på dataen min som var stilt feil. pakkene som sendes over nettet er tidsstemplet så en ikke skal kunne kopiere de og sende dem på nytt for å hacke seg inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...