panbo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei Er det noen som har greie på å lage eget mini-itx kabinett. Jeg lurer på om det er vrient å støpe ett kabinett i plast? Har noen her forsøkt det eller vet hvordam man gjør det? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har ikke mye greie på dette, men du finner vel en del smarte tips på denne siden: http://www.mini-itx.com Lenke til kommentar
atLind Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har tenkt litt på å lage eget ITX-Kabinett,,, hadde vært jævli fett... Men problemet er jo at alt koster penger Har en ide om et i børstet aluminium og kobber,,, hadde blitt pent.. hvis du lager må du legge ut bilder... Lenke til kommentar
panbo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Trenger jo ikke å koste så mye penger da... Det vriene er å designe det synes jeg. Jeg er usikker på hvordan man regner ut varme spredningen i kassen man designer. F.eks har jeg begynnt å tenke på en kasse i aluminum. Jeg tenkte å forsøke å lage den vifteløs med en via ME6000 og powerex vifteløs powersupply. Dermed lage en helt stille mini pc... Men jeg aner ikke noe om hvordan varmen vil være i kassen.... Kan noen av dere noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå