toazty Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) la ned vær app. i søppelbøtta, men hvordan får jeg den frem igjen på "skrivebordet" eller hva det nå heter. lasta ned værapp med yr.no , så tenkte jeg skulle ha den fremme istedenfor den orginale .. Endret 15. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 regner med du har android på htc.. isåfall: "+" tegnet, eller hold lenge inne på en ledig plasstrykk widget eller applikasjon, alt etter hva det er,, jeg vet ikke hva yr.no er, widget eller app..finn yr.notrykkdra til ledig plassferdig Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 joda, men den vær\klokke tingen som er på htc , den er fjerna, når jeg gjør det du sier jeg skal gjøre så kommer jo bare snarvei til selve appen, jeg ønsker å få opp den vær\klokke tingen igjen.. og om den kan være koblet opp mot yr? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Da har du st problem om ingen andre svarer deg.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 ahh... fant det ut... trykka på applikasjon, må jo trykke på widget som du skrev.. funka fint.. takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå