Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Håper dette betyr at vi igjen får lag nord og lag sør tilbake, gutta mot jentene er da ikke no gøy. Enig! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hehe, så nettopp Episode #6 på tv3play.no Fikk et smil om munnen når narkovraket røk ut Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 uh, fyren med hårkuren gives me the shiver. Minner altfor mye om han finnen som nesten døde i badstu-VM sist. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) randi anette er maad sjekk biggest loser på tv3 play Endret 20. oktober 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 uh, fyren med hårkuren gives me the shiver. Minner altfor mye om han finnen som nesten døde i badstu-VM sist. Joda, men han fikk jentene til å stemme ut Randi-Anette. Det var jaggu meg på tide at en østlending stakk ut av ekspedisjonen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha lurer på hva som er oppi den blå posen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Haha, doping sikkert. Tour de France style. Hadde dessuten foretrukket at Cecilie røyk framfor Daniel. Makan til blondie skal man leite lenge etter. Jeg liker ikke at folk stemmes ut fordi de ikke orker mer. Endret 24. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Bjørnar fyren er seriøst kvalm. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg mislikte Cecilie mer, på grunn av blondheten og barnestemmen hennes. Men nå som hun er ute er det vel kanskje Atle som irriterer meg litt, på grunn av at han tror han er noe. Når lag Nord og Sør fortsatt eksisterte irriterte jeg meg grønn av David, men nå har han begynt å bli en kul fyr egentlig. Endret 1. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, det er David jeg tenker på. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vi bumper denne igjen vi. Da var det finale, men jeg er egentlig ikke noen fan av noen av dem som er igjen. Det må vel bli Alita, siden hun er den eneste nordlendingen igjen. edit: Alita gråt seg til seier. "Æ har sett unga som har lyst til å ta sjølmord " osv... Tragisk, men tja, bedre enn Stian ihvertfall. Endret 5. desember 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vi bumper denne igjen vi. Da var det finale, men jeg er egentlig ikke noen fan av noen av dem som er igjen. Det må vel bli Alita, siden hun er den eneste nordlendingen igjen. edit: Alita gråt seg til seier. "Æ har sett unga som har lyst til å ta sjølmord " osv... Tragisk, men tja, bedre enn Stian ihvertfall. greit triumfkort og spille i finalen, formålet er nobelt menmen.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Sippesipp. Jaja, en av de mer verdige til å vinne greia. Årets utgave av robinson var egentlig relativt kjedelig ifht hva det har vært imo. Kjipe folk. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Synd Stian ikke vant :/ Endret 5. desember 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå