Solid Edge Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei. Har en kompis som har flytta til Canada, og lure på om det er mulighet for gaming over live. På Xbox 360? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 har selv spilt med folk fra canada så det bør gå bra. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Thanks, da blir det kjøp av konsoll. Gir tilbakemelding Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Kan han kjøpe konsoll i kanada å bruke det hjemme her i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 spørs om han ikke må ha nytt strømadapter for å kunne bruke den i norge. jeg vet ikke hvilke kontakter og hvor stor spenningen er i kanada. om det er mulig å bytte adapter er jeg ganske sikker på at bør gå. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 De bruker 110v 60Hz. Og andre kontakter. Strøm messig tror jeg ikke det er et problem. Hvis han er heldig dekker strømforsyningen både 110v og 230v. Ellers er det vel bare å bestille ny strømforsyning. Men hvordan er det med spill og slikt kan han kjøpe spill her i Norge? når han kommer tilbake? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De bruker 110v 60Hz. Og andre kontakter. Strøm messig tror jeg ikke det er et problem. Hvis han er heldig dekker strømforsyningen både 110v og 230v. Ellers er det vel bare å bestille ny strømforsyning. Men hvordan er det med spill og slikt kan han kjøpe spill her i Norge? når han kommer tilbake? Nei, det kan han ikke, da må spillene være sonefri i tilfelle... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 og de fleste spill man kjøper idag er sonefrie. unntaket er gjerne sportsspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå