Idiss Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Hei Jeg har en AMD [email protected], 256mb ram, Geforce 2MX. Problemet mitt er: Når jeg spiller Max Payne så blinker start-meny kanppen og ikonet til Motherboard Monitor 5,09. Noen som vet hvordan keg løser dette problemet?? Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Sett ned oppløsninga Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 14. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2001 Har prøvd å forandre oppløsninga i windows og MP, mem det blinker fortsatt. Når jeg stopper MBM så slutter det å blinke, så den må vel være noe med progammet, men hva? Eller budre jeg bytte prog? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Bug i Max Payne, er slik med omtrent alle jeg kjenner. Du får nok bare leve med det, hehe. Men kan vær der har komt en update til Max Payne som fikser akkurat det der Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Bug i Max Payne, er slik med omtrent alle jeg kjenner. Du får nok bare leve med det, hehe. Men kan vær der har komt en update til Max Payne som fikser akkurat det der Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Dette er en av de vanligste buggene i Max Payne. Du kan laste ned den nyeste patchen på http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.as...sp?patch=mpayne f.eks. Den er på ca 6MB. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå