Sandviiik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei jeg skal bestille pc på abbo men når jeg skal bestille står det ikke valg om postoppkrav... hva skal jeg gjøre? har bare elektron via så får ikke bestilt med det hjelp!!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 På sidene til Abbo står det: Betaling Du kan velge mellom bank- og kredittkort, samt kjøpsfinansiering. Bedrifter, skoler og det offentlige kan søke om kreditt. Vi tilbyr pr i dag ikke postoppkrav. Ved bruk av kort vil du bli belastet samme dag som forsendelsen blir foretatt, vi trekker altså ikke beløpet ved bestilling. Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på 150 kroner + frakt begge veier. Dette tar vi for å dekke vår håndteringskostnad. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 På sidene til Abbo står det: Betaling Du kan velge mellom bank- og kredittkort, samt kjøpsfinansiering. Bedrifter, skoler og det offentlige kan søke om kreditt. Vi tilbyr pr i dag ikke postoppkrav. Ved bruk av kort vil du bli belastet samme dag som forsendelsen blir foretatt, vi trekker altså ikke beløpet ved bestilling. Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på 150 kroner + frakt begge veier. Dette tar vi for å dekke vår håndteringskostnad. hva skal jeg gjøre som er 16 og bor på hybel... og har visa elektron?-.- Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 På sidene til Abbo står det: Betaling Du kan velge mellom bank- og kredittkort, samt kjøpsfinansiering. Bedrifter, skoler og det offentlige kan søke om kreditt. Vi tilbyr pr i dag ikke postoppkrav. Ved bruk av kort vil du bli belastet samme dag som forsendelsen blir foretatt, vi trekker altså ikke beløpet ved bestilling. Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på 150 kroner + frakt begge veier. Dette tar vi for å dekke vår håndteringskostnad. hva skal jeg gjøre som er 16 og bor på hybel... og har visa elektron?-.- Bestille fra et annet sted... Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 På sidene til Abbo står det: Betaling Du kan velge mellom bank- og kredittkort, samt kjøpsfinansiering. Bedrifter, skoler og det offentlige kan søke om kreditt. Vi tilbyr pr i dag ikke postoppkrav. Ved bruk av kort vil du bli belastet samme dag som forsendelsen blir foretatt, vi trekker altså ikke beløpet ved bestilling. Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på 150 kroner + frakt begge veier. Dette tar vi for å dekke vår håndteringskostnad. hva skal jeg gjøre som er 16 og bor på hybel... og har visa elektron?-.- Bestille fra et annet sted... det er 3k dyrere-.- har ikke råd til det Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 På sidene til Abbo står det: Betaling Du kan velge mellom bank- og kredittkort, samt kjøpsfinansiering. Bedrifter, skoler og det offentlige kan søke om kreditt. Vi tilbyr pr i dag ikke postoppkrav. Ved bruk av kort vil du bli belastet samme dag som forsendelsen blir foretatt, vi trekker altså ikke beløpet ved bestilling. Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på 150 kroner + frakt begge veier. Dette tar vi for å dekke vår håndteringskostnad. hva skal jeg gjøre som er 16 og bor på hybel... og har visa elektron?-.- Bestille fra et annet sted... det er 3k dyrere-.- har ikke råd til det Javel det hørtes mye ut hva er det du skal kjøpe?sjekket ut andre butikker på prisguiden? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Du kan kjøpe VISA gavekort. Maks pris er da 5000,- Endret 12. september 2010 av RRhoads Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Velg Forskudd via bank/nettbank,så hva er problemet egentlig? Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Velg Forskudd via bank/nettbank,så hva er problemet egentlig? Må man ikkke være 18 for nettbank? jeg har visa elektron så det hjelper lite:/ og ja jeg har skjekket prisguide samt dustin, mpx komplett og amentio.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Letteste blir vel da å spørre foreldrene dine om de kan betale for deg? Overføring til foreldrene dine burde ikke by på noen problemer i hvertfall Håkon Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Velg Forskudd via bank/nettbank,så hva er problemet egentlig? Må man ikkke være 18 for nettbank? jeg har visa elektron så det hjelper lite:/ og ja jeg har skjekket prisguide samt dustin, mpx komplett og amentio.. Trenger ikke nettbank,du får en regning som du stikker ned i banken og betaler enten kontant eller via kotoen din.. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Velg Forskudd via bank/nettbank,så hva er problemet egentlig? Må man ikkke være 18 for nettbank? jeg har visa elektron så det hjelper lite:/ og ja jeg har skjekket prisguide samt dustin, mpx komplett og amentio.. Trenger ikke nettbank,du får en regning som du stikker ned i banken og betaler enten kontant eller via kotoen din.. hvordan velger jeg regning?-.- Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg gjentar......Velg Forskudd via bank/nettbank Regningen få du på mail,print den ut og stikk i banken/posten med den Endret 13. september 2010 av taz Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg gjentar......Velg Forskudd via bank/nettbank Regningen få du på mail,print den ut og stikk i banken/posten med den Da har alt ordnett seg etter to uker.. fikk aldri reging bare konto nr og beløp overførte men de sa ikke noe om kidnr så jeg over førte den 15 og ikke før i går klarte de å finne ut at de hadde fått pengene så nå er delene på vei<3 og en er norges råeste pcer;) blir bygd neste helg<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå