Flying Squid Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei! Skal kjøpe ny stasjonær gaming pc. Har ikke veldig mye greie på det, men kan litt. Har ikke tenkt på å bygge pc selv fordi jeg sansynligvis ikke ville greid det:P Spill jeg skal bruke PC-en til er: -CS -World of Warcraft -Battlefield; BC2 -og den skal funke til senere skytespill. Har sett på denne: Komplett i20 Den virker bra, MEN den har kun 2 GB DDR3 RAM, noe som virker sykt lite for en GAMING pc? Den bruker også 32-bit system istedet for 64-bit. Funker dette eller burde jeg ha 64-bit for gaming. Har også sett denne: HP Elite HPE Den virker bedre men også til en litt høyere pris siden den andre inneholder gaming tastatur, mus, musematte, headset - som jeg da må kjøpe i tillegg. Setter stor pris på hva DU mener. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Klarer du og skaffe os selv? Trenger du skjerm? Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Er ikke helt sikker på hva du mener med om jeg klarer å skaffe os selv. Og hva mener du med om jeg trenger skjerm? - har ikke skjerm fra før hvis det er det du lurer på Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Om du klarer og skaffe operativsystem uten og måtte kjøpe det. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hei, har satt opp et oppsett til deg, kom på 9800,- Er desverre ikke med OS, men det skaffer du kanskje selv LINK komplett.no TIPS: Bestill fra en annen nettbutikk for å spare penger, du finner mange alternativer i prisguiden Mvh Theo Endret 12. september 2010 av theodoje Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Kanskje bytte ut TX 750-strømforsyningen med HX 750? ..og for veldig mye bedre ytelse i spill, spytt på 600 kr, og bytt ut HD 5850 med HD 5870 ! Endret 13. september 2010 av Martin.F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå