*F* Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei! Vet at noen kontoer, serlig litt sånn orginisasjonskontoer osv på youtube har det slik at dem kan laste opp mer en 10 minutters filmer (som er begrensingen for vanlige brukere). Hvordan kan jeg få på en eller anna måte oppgradert min konto til å kunne laste opp lengre filmer? Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tror at de nylig har økt dette til 15 min. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 stemmer vist det, men vil ha enda mer. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 De første månedene etter at youtube ble startet så kunne brukere lage en såkalt "director" konto, som tilbød uendelig lange videoer.. Men i 2007 ellerno så ble denne fjernet og nå kan ingen opplaste mer enn 15 min.. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du kan laste opp lange videoer, hvis du er en youtube partner. Får å bli partner trur jeg du må ha ekstremt mange seere og høy kvalitet på videoene. Da tjener du også penger på videoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå