Redak Tøren Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg fatter ikke hva som kan være problemet. Når jeg starter serveren, får jeg beskjed om at jeg er i et privat nettverk, og muligens må sjekke NAT-innstillinger. Avslutter jeg og starter serveren igjen, kommer det ingen feilmelding. Folk som forsøker å koble på, får denne beskjeden: "Could not contact server. Connection closed" Meldingen inkluderer IP-adressen og porten. Begeg deler stemmer overens med innstillingene på serveren og portene som er åpnet. Når jeg starter spillet, forteller denne siden at portene er åpne: http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ Når jeg avslutter spillet, er portene lukket igjen. Jeg har satt "Both" på "traffic Type" i ruteren, altså både UDP og TCP. Har slått av Windows brannmur og deaktivert NOD32. Det er kun folk i mitt eget hjemmenettverk som ikke kan joine. De kan derimot joine et lan-party. Har Lyse som ISP: Hva kan være problemet? Se vedlagte filer for innstillingene i spill og ruter Endret 12. september 2010 av Redak Tøren Lenke til kommentar
TheBiggestNerdEver Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 tmtp://#score=dasautomartin:A01-Race:24530:98CCBA50 Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Som betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå