tomsi42 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det ble en liten treff på søndag også, slik at HelenaN og RandiA fikk med seg en annen del av byen. Været var en del bedre enn på lørdag, men lyset var ikke like medgjørlig. Vi legger ut litt bilder her etterhvert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det passet dessverre ikke i dag, litt dumt når vi hadde besøk langveisfra og alt. Men hvor blir det av bildene da???? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det passet dessverre ikke i dag, litt dumt når vi hadde besøk langveisfra og alt. Synd, det var en fin tur, endel roligere enn i går, og mye finere vær. Men lyset var egentlig veldig bra i går da. Det var bare såvidt i siste liten jeg la merke til at Tomsi postet at det ble ekstratur i dag. Men hvor blir det av bildene da???? Åh, me skal koma, um inkje so brått! Min favoritt fra dagens tur: Karusell Sett dem før? Måtte lykken vare Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (Helena og Tomsi var på denne først, men jeg poster først ) Kem e far din? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): RandiA forklarte meg denne etter at jeg hadde vist henne bildet og forklart betydningen HELT feil, takk! Veis ende for meg, en liten pause for de andre Igjen, takk for hyggelig treff Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Takk for hyggelig treff - har vært busy med en strekk på sofaen før jeg har holdt på med jobb-greier; så det går nok litt tid før det kommer mange bilder herfra. Men noen få fra starten av turen kan vi jo spandere tid til. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Skulle gjerne ha vært i dag jeg også, men det passet ikke. Hvilken rute ble det? Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ser at noen har tatt noen av motivene mine allerede. Men et godt motiv kan aldri vises for ofte, dersom noen synes det blir for mye av det gode får bære over med meg. Bildene kommer i den rekkefølgen jeg tok dem. Takker forøvrig for en hyggelig tur til de fire andre som deltok. SAS Plasa AKAM120910-4.jpg by gorgat112, on Flickr KEM e faren din, fra vår pause på blå. AKAM120910-21.jpg by gorgat112, on Flickr Ukjent blomst fra Telthusbakken AKAM120910-42.jpg by gorgat112, on Flickr Og til slutt et fra vår frelsers gravlund AKAM120910-46.jpg by gorgat112, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Skulle gjerne ha vært i dag jeg også, men det passet ikke. Hvilken rute ble det? Man kan ikke rekke over alt. Ruten ble Vaterland - Akerselva opp til blå, bort til Telthusbakken, og gjennom gravlunden - etter det så skilte våres veier. edit: Litt flere fra min hånd ... Endret 12. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Siste bolk med bilder fra meg - resten ser dere på flickr Litt rust må vi ha med Fra Telthusbakken Fra gravlunden Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Takk igjen! Det var så hyggelig å få möte dere. Mye gode bilder har dere tatt, ser jeg. Jeg syntes sollyset var vanskelig, men her er noen av mine (det blir mer på Flickr): Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ser at noen har tatt noen av motivene mine allerede SAS Plasa KEM e faren din, fra vår pause på blå. Mine motiver også.... Ser ut som vi har stått på samme plass ja. Her også...kanskje litt mer sol på mitt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det vaffel-bildet ditt med hund, Helena, var jo helt topp.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen motiver som ikke er vist enda da? Nei tror ikke det..tar bare noen få av mine fra søndagen: Forfall Blå (Høyt henger de og sure er de......) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå