fonzie1981 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Heisann, Jeg har trålet diverse nettbutikker etter den perfekte laptop for meg uten å ha funnet den, men vurderer nå ASUS N61JV .. Er dog litt redd for at 5400rpm harddisk blir litt slapt og har sendt mail til komplett.no for å høre om det er mulig å bytte den ut til en mindre 7200rpm disk. Er det noen som har noen innspill på denne? eventuelt har et bedre alternativ i den prisklassen? Bruk: først og fremst Football Manager 2011 kjørt med masse ligaer og stor database, men ønsker og å spille Civilization 5 og kanskje noen andre spill. ellers ønsker jeg å bruke den til å koble til tv og se film i full HD. Blu-ray spiller hadde ikke vært å forakte, men vurderer å heller kjøpe dette separat. Helst 15'6"-16" skjerm, 17,2" blir for stort (eller..?) Setter stor pris på innspill! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Pcen du foreslår er sikker grei, men http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10594394;fl:0 kan du i verfall velge det du vil ha. Tror ikke du får byttet harddisk, ved å spørre komplett, som regel selges til i pakker, da er det ikke bare å bytte. Hvor mange RPM trenger ikke å si på ytelsen, men som regel har det litt å si, men Samsung F3 er generielt gode harddisker. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Du har jo klart å velge noen av de tregere laptoppene, hvertfall med tanke på skjermkort. Et ganske godt kjøp denne helga er HP DV6-3065 hos Komplett. Den er på tilbud på Super Weekend. Den yter ganske godt og har ok batterilevetid. Tror ikke du skal bekymre deg så mye for 5400rpm disken, så trege er de ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå