Eksosen Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hva kan gjøres anderledes og forbedres? Endret 12. september 2010 av Eksosen Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Var jo støy av en annen dimensjon da, som ødelegger helehetsinntrykket fullstendig for meg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva kan gjøres anderledes og forbedres? Alt? Den tekniske kvaliteten er fortsatt horribel (etter at du byttet ut bildet TGB kommenterte) og det er absolutt ikke noe motiv her. Du må finne noe interessant å ta bilde av, og du må finne en måte å jobbe rundt utstyrets åpenbare tekniske begrensninger på. Det som gjør nattbilder spennende er å utnytte det "usynlige" lyset. Her er alt bare fargeløst og dødt. Best effekt får du innenfor en time eller to av solopp/nedgang. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Enig med det de andre har sagt. Det som er det viktigste i et bilde etter min mening er motivet, og her finner jeg ikke noe motiv. Ellers er det bare å stå på med fotograferinga Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 For å oppsummere, poenget med et bilde er at det er seerverdig og interessant for "publikum" (les: den som ser på bildet). Akkuratt dette er veldig vanskelig å få til med en gang, men bare å ta mange bilder, samt se på hva andre gjør for inspirasjon. Når man klarer fange et øyeblikk som er av interesse for andre, så kommer problematikken med å klare fange det på rett måte. Tror ikke du skal henge deg for mye opp i det tekniske i første omgang, heller komposisjon og ikke minst noe spennende å ta bilde av (kan være hva som helst). Alt kan være spennende om det fanges på rett måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå