Pwiur Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei, skal selge min BMW 520 E39. Lurer egentlig først og fremst hva du får for den bilen sånn omtrent Jeg vil selge bilen min fordi jeg er i militæret for øyblikket, og jeg skal studere neste år. Så jeg trenger en bil som ikke bruker så mye drivstoff, og er blitt billigere i drift. Jeg vil ikke kjøpe en bil til 20k, får å så konstant fikse feil. Jeg er villig til å bruke 50.000 (+-). Det jeg er ute etter er en bil som bruker lite drivstoff, er sånn passe ungdommelig(Ikke nødvendigvis en "råne" bil, men en som ser litt strøken ut. Alle svar tas godt i mot Takk på forhånd Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Et tips: Sjekk anonnser med bruktbile feks her Finn biler tilsvarende din av samme type, så får du en idé om hvilken pris du kan sette på den. Samme med bil du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Et tips: Sjekk anonnser med bruktbile feks her Finn biler tilsvarende din av samme type, så får du en idé om hvilken pris du kan sette på den. Samme med bil du skal kjøpe. Takk, har funnet ut hva jeg omtrent får for min bil. Jeg er ganske fjern når det gjelder bil sånn egentlig. Så jeg er veldig ute etter en bil som er billig i drift Lenke til kommentar
Brv Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Subaru Legacy eller Honda Civic/Accord. Det er gode biler med veldig lite feil på, alle har forskjellig "smak" på utseende, men jeg vil nok si at de ser noen lunde stilig ut, du får en flott bil til ca.50.000. Subaru og Honda er jo også veldig billig i drift, F.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23954446 Endret 12. september 2010 av Brv Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hei, skal selge min BMW 520 E39. Lurer egentlig først og fremst hva du får for den bilen sånn omtrent Alt fra 60-120.000, avhengig av km-stand, øvrig stand, girkasse og årsmodell (2,0 eller 2,2 liter). En 2003-modell stv. med Steptronic kan sikkert gå for mer. Endret 12. september 2010 av Konformisten Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Subaru Legacy eller Honda Civic/Accord. Det er gode biler med veldig lite feil på, alle har forskjellig "smak" på utseende, men jeg vil nok si at de ser noen lunde stilig ut, du får en flott bil til ca.50.000. Subaru og Honda er jo også veldig billig i drift, F.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23954446 Den hondaen det er begjært avregistert Opel astra g, eller vectra b med 1,6 liters motor og lav kilometer. Finner mange av de på finn og autodata. Lenke til kommentar
Brv Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Subaru Legacy eller Honda Civic/Accord. Det er gode biler med veldig lite feil på, alle har forskjellig "smak" på utseende, men jeg vil nok si at de ser noen lunde stilig ut, du får en flott bil til ca.50.000. Subaru og Honda er jo også veldig billig i drift, F.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23954446 Den hondaen det er begjært avregistert Opel astra g, eller vectra b med 1,6 liters motor og lav kilometer. Finner mange av de på finn og autodata. Oja, det visst jeg ikke . Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå