9ls1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har kjøpt meg et basselement: Almani 12" Jeg har tenkt til å lage en kasse til denne, hvordan dimensjoner ville dere laget/ volum? (ser de andre moddelen har ca. 40l) Skal jeg ha lufting eller skal den være tett? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvor har du kjøpt denne suben? De kan kanskje hjelpe der? skikkelig dårlig hjemmeside det merket hadde. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har du ikke TS-parametre, så må det nesten bli lukket kasse, med mindre du har fått med noen kasseforslag Lenke til kommentar
9ls1 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Har du ikke TS-parametre, så må det nesten bli lukket kasse, med mindre du har fått med noen kasseforslag Hva er TS-papametere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har du ikke TS-parametre, så må det nesten bli lukket kasse, med mindre du har fått med noen kasseforslag Hva er TS-papametere? Subens "tekninske data" hvis det hjelper deg noe... søk opp thile/small parametre på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå