Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 download og le dø, wenche foss dø, ditt gamle skinn din ekle haug med råtne knokler så bra! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 haha - den er knallfet.. og temmelig gammal m/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 jaja, har hatt den i et år eller så.. men hørte nettopp på den, og tenkte at dette måtte allmuen få vite om Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 var ganske morsom da. Bare et lite spørsmål er de ikke no spesielt begeistret for Wenche Foss ? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Teksten var jo særdeles underholdene "du er en skam for alt Wergeland sto for" Btw: litt slapp lyd muligens mp3 formaten... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Profft Lurer på om hu har hørtn 8) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 det var da litt av et innhold Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 hehe, ler like godt idag, fem år etterpå... den sangen der er genial, moderne protestsanger har vi sansen for! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Lurer på om hu har hørtn 8) Hun har i alle fall lest sangteksten. http://www.dagbladet.no/nyheter/970704-kjent-12.html Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Finfin sang. Husker godt da den kom, det var litt oppstyr rundt den.. Så et litt nerdete spørsmål: Er det lov å dele denne rundt om? Som vi vet er det "Paven" som laget denne låten, og som kanskje ikke alle vet så har han tilknytning til Gartnerlosjen. Dette er en låt som er utgitt (og som fortsatt er mulig å få tak i), så da er det vel slik at den egentlig ikke burde lenkes til her? Bare en tanke altså. Tipper gutta synes det er helt greit at man sprer budskapet Den nye samleren til Gartnerlosjen er forresten ute - løp og kjøp! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Aha! Jeg blanda sammen Wenche Foss og Wenche Myhre! Men nå som jeg ser at det er den gamle fisefine merra der, ble jo sangen enda bedre! Lenke til kommentar
krangel Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, håper dere er glade nå som hun endelig er død da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Den er faktisk steingammel. «Dø Wenche Foss» finnes på en CD som er gitt ut av Det Norske Studentersamfund i 1997. Plata består av en samling artister som har opptrådt for studentene. CD-en ble trykt i 3000 eksemplarer, hvorav 1000 ble delt ut til artister og forbindelser. Resten ble solgt eller gitt bort gjennom studentbokhandelen Akademika, sier tidligere formann Christian Herzog i Studentersamfundet. Han vil ikke fortelle hvilke personer som er med i bandet Paven, som framfører «Dø Wenche Foss» på plata. - Teksten er helt grotesk og direkte truende. Men ved å gå til sak mot opphavsmennene oppnår man knapt noe annet enn å gi PR til en usedvanlig dårlig låt. Men jeg tror Wenche Foss ville vunnet fram hvis hun valgte å gå til søksmål, sier Vollan. http://www.dagbladet.no/nyheter/970704-kjent-12.html Endret 28. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er kjekt å se hvor mye smartere forumet har blitt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg likte den sangen da jeg hørte den på slutten av 90-tallet, og jeg synes fortsatt det er en bra sang, selv om jeg ikke tar den seriøst. Jeg er på ingen måte glad eller har en særlig positiv innstilling til at Wenche Foss døde, men jeg liker fortsatt sangen, selv om jeg ikke vil komme til å spille den selv igjen på en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå