NoobCannon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Malware som flyr rundt gjennom friends listene. Ikke trykk på noen linker som ser muffens ut. "Hey did you see what you posted on the forum the other day? steamcommunity . tk/forum/mangetallognummer Forsiktig hva dere trykker på, om dere ikke vil miste Steam og email accounter da Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Malware som flyr rundt gjennom friends listene. Ikke trykk på noen linker som ser muffens ut. "Hey did you see what you posted on the forum the other day? steamcommunity . tk/forum/mangetallognummer Forsiktig hva dere trykker på, om dere ikke vil miste Steam og email accounter da Hehe ^^, Takk For Tips! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Takker, bare så synd jeg aldri poster på Steam forumet whatsoever så det er snodig nok ifra før av, personlig så blokker jeg alt og alle jeg aldri har spilt med som prøver å få kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå