Blodkjeft Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Her om dagen ble det instalert noe på pc'en min (MSN-plussrelatert) som la til en ekstra verktøylinje i internet explorer-vinduet. Denne verktøylinjen inneholder linker til diverse mer eller mindre suspekte sider (p0rno osv...), og jeg vil derfor få fjernet denne verktøylinjen permanent. Verktøylinjen starter opp hver gang explorer startes opp, og jeg er lei av å måtte stenge den ned manuelt hver gang. Håper noen her kan hjelpe meg... På forhånd takk! -Odd Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Søk etter den skitten og fjern det. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Systemgjennoppretting (? )! Gå tilbake til eit gjenopprettingspunkt frå før dette Plus!-greine blei installert. Om du installerer Plus! for Messenger 5 på nytt, skal du ikkje installera spy-ware-greiene! PS! Ein runde med Ad-aware er alltid kjekt! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 PS! Ein runde med Ad-aware er alltid kjekt! Prøv også en runde med Spybot Search&Destroy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå