Gå til innhold

Nokia 5800 Xpress Music - WLAN problemer

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en Nokia 5800 Xpress Music som jeg har problemer med når det gjelder å koble til WLAN. Jeg har kjøpt meg spotify premium for å ha det på mobilen min, siden jeg pendler til skolen hver dag osv, så har lyst på tilgang til all musikken som jeg har hjemme uten å måtte laste ned flere hundre sanger. For å få til å høre på spotify musikken min, må jeg bruke spotify offline.. Og då må jeg først synkronisere musikken med å bruke spotify online. Jeg klarte å koble meg til for en stund siden og synkroniserte ca 1/3 av sangene mine.

Når jeg nå prøver å koble til så skjer det absolutt ingenting! Jeg opner spotify, trykket online, trykker Easy Wlan, det trådløset nettet mitt, og det skjer ingenting. Det popper bare opp igjen og opp igjen på nytt, forrige gang kom det opp sånn jeg måtte skrive inn WAP-key eller hva koden til nettet heter. Om jeg kobler til Wlan på instillinger, så klarer jeg å browse på internett osv.. Men klarer ikke koble meg på spotify. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...