franky12 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 HeiHei... Føler meg litt dum nå, men hvordan skal man ta teoriprøva? Hvordan melde seg opp, eller skal man bare ta en tur innom trafikkstasjonen og ta den? finner ikke ut -.- Takk for svar.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Du finner en kjøreskole som også har kjøreskole for moped også melder du deg på et kurs der Endret 12. september 2010 av Slettet-8rOh9Y6a Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har tatt alle kurs og sånt, mangler bare å ta teori eksamen og det aner jeg ikke hvordan jeg skal gjør Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 1. Gå til trafikkstasjonen. 2. Gå inn i trafikkstasjonen. 3. Gå bort til resepsjonen. 4. Si: "Hei, jeg skal ta teoriprøven til moped. 5. Vis legitimasjon. 6. Ta teoriprøven til moped. Gratulerer du har nå tatt teoriprøven til moped. 2 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 1. Gå til trafikkstasjonen. 2. Gå inn i trafikkstasjonen. 3. Gå bort til resepsjonen. 4. Si: "Hei, jeg skal ta teoriprøven til moped. 5. Vis legitimasjon. 6. Ta teoriprøven til moped. Gratulerer du har nå tatt teoriprøven til moped. Det var sånn jeg trodde det var egentlig.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) 1. Gå til trafikkstasjonen. 2. Gå inn i trafikkstasjonen. 3. Gå bort til resepsjonen. 4. Si: "Hei, jeg skal ta teoriprøven til moped. 5. Vis legitimasjon. 6. Ta teoriprøven til moped. Gratulerer du har nå tatt teoriprøven til moped. Ikke like gøy når man stryker. Endret 16. september 2010 av MusiQ Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skal mye til. Er jo drit lett. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kan så og si gjette seg fram til svara, ja Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) 1. Gå til trafikkstasjonen. 2. Gå inn i trafikkstasjonen. 3. Gå bort til resepsjonen. 4. Si: "Hei, jeg skal ta teoriprøven til moped. 5. Vis legitimasjon. 6. Ta teoriprøven til moped. Gratulerer du har nå tatt teoriprøven til moped. Det der stemmer vel ikke helt. Om jeg ikke husker helt feil så må du også kontrolleres opp mot politiregisteret på forhånd. Tror det er dette skjemaet. Endret 26. september 2010 av Novair Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 1. Gå til trafikkstasjonen. 2. Gå inn i trafikkstasjonen. 3. Gå bort til resepsjonen. 4. Si: "Hei, jeg skal ta teoriprøven til moped. 5. Vis legitimasjon. 6. Ta teoriprøven til moped. Gratulerer du har nå tatt teoriprøven til moped. Det der stemmer vel ikke helt. Om jeg ikke husker helt feil så må du også kontrolleres opp mot politiregisteret på forhånd. Tror det er dette skjemaet. Man må sende inn en søknad til vegvesenet om å få lov til å ta førerkort. Noe sier meg at han har gjort det, da de fleste trafikkskoler gir deg et papirskjema du fyller ut og som de så sender til trafikkstasjon. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har søkt om førerkort ja, det gjenstår vel bare å øve, fylle 16 og ta prøva Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet om teoriprøven man får på tafikkstasjonen er nogenlunde lik den på prove.no? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 På trafikkstasjonen er det forskjellige prøver hver gang så det er umulig å si. Men hvis du vil bestå er det bare å lese boka 2 ganger så ta alle prøvene på nett 1 gang. Lykke til. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Noen som vet om teoriprøven man får på tafikkstasjonen er nogenlunde lik den på prove.no? Skumles boken en gang, det holder lenge. Men du kan trygt kjøpe deg utvidet tilgang på prove.no, for så å kjøre gjennom den testen ca. 10-12 ganger. Prøven på trafikkstasjonen er tilnærmet helt lik. Endret 1. november 2010 av Novair Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Den var ikke noe stress, sto med to feil! . Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Gratulerer! Like mange feil som jeg fikk. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg hadde 6 av 6 feil x) Men var på motorsykkel Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Da var prøva tatt ^^ besto med 2 feil... for et fryktelig byrokrati det er på trafikkstasjonen :S også er det rene ranet med betaling xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå