Spenis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Heii. Jeg lastet ned et program til gta San Andreas. jeg fant en bil på nettet, jeg lastet den ned til pecen og over til det programmer, og videre med det programme til jeg trykte instal (Altså instalere bil filen) Så til slutt kom det opp play gta.. trykte jeg, menn jeg finner jo aldri den bilen. -.- Vet du hvorfor? Takk på forhånd Endret 12. september 2010 av Spenis Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Står sikkert noen guider der. Du trenger et program som gjør at du kan åpne en fil med alle bilene, så må du erstatte den bilen med den nye fila. Du må sikkert tulle rundt med data filene og Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg var innpå denne sia: http://www.strategyi.../mod/33418.html og fant en bil som jeg ville ha innpå spillet, men jeg vet ikke hvor jeg skal leggefilen. Kan du hjelpe? Nå lastet jeg ned et program som andre har brukt, det heter San Andreas Mod Installer. Men når jeg har instalert det dea, finner jeg ikke bilen jeg instalerte.... Kvifor?? og når han kommer til Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå