Bone Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Heisann! Likte veldig godt Crackdown, men nå har jo 2-eren kommet ut, og lurte litt på hva folk syntes om den kontra den første!? Mener å ha lest at den har fått litt middelmådige karakterer, men hva synes folket!? Skuffet, eller er det kjempegøy denne gangen også!? Takk, takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 sikkert gøy, men siden det ser ut som en tegneserie så klarer jeg desverre ikke å spille det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Hmm.. Så du har ikke prøvd noen av dem? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 joda, prøvde crackdown en gang i tiden. det var vel alright, men ikke noe man brukte flere timer på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg synes at toeren ikke var noe bedre enn det første. Mer av nøyaktig det samme, i en mer slitsom setting. Jeg ville ikke anbefalt å kjøpe det. Ville heller spilt det første en gang til. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Syns 2ern var dårligere en 1ern. Grusomt spill off nei takk ikke kjøp det! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg spilte Crackdown 1 ganske mye fordi konseptet var nytt, sandkassespill var ikke blit så populære som nå og vi kunne surre rundt å gjøre veldig mye morsomt uten å bry oss om historien. Selvsagt tenkte jeg på Crackdown 2, men hadde så mye annet å gjøre at jeg heller prøvde demoen. Den var ikke direkte dårlig, men det var bare mer av det samme. Det var ingenting jeg ikke har sett før i Crackdown 1. Bare ta Crackdown 1, fjern alt om var moro, og du har Crackdown 2. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ah, takk for alle svar folkens! Dere gjorde jobben veldig lett for meg.. blir ikke noe kjøp nei! Godt at alle virket samstemt for en gangs skyld; alt blir en del enklere da! hehe.. Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå