Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pick Up Artist - Sannheten bak det. Hvordan jeg ble den jeg ville være etter mange år med mobbing

Anbefalte innlegg

De aller fleste innenfor PU miljøet har vært borti RSD, dog har jeg aldri møtt flinke personer fra miljøet som følger denne metoden, men faktisk heller anbefaler å forkaste den.

det du sier er at utifra din egen erfaring er de "beste" PUAs, de som bruker sjekketeknikker, mens de som kjører natural er "dårligere"?

Nei. De beste innenfor PU miljøet i dag er de som vet hvordan man bygger seksuell spenning fortest mulig og aldri bryter denne spenningen fordi de ikke tåler presset. Det er ikke så mange PU artister i dag som lærer bort dette, fordi de vil heller at du kjøper bok etter bok og tar et par bootcamps i et desperat håp om å finne en magic pill en dag. Med andre ord, kommersiell PU.

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med DMN, og anbefaler folk å ta en titt på DENNE

VELDIG BRA!!

Som jente som ofte er på byen LEEER jeg av disse strategiene om "escalation" og sånn som PUA'er ser ut til å tro er deres grunn til suksess.

Jeg bestemmer meg for om jeg liker en fyr på byen utifra utseendet og personligheten hans, ikke hvordan han stryker meg over hånda. Det er vanskelig å se hele personligheten ut fra en samtale, men hva han DRIVER MED, dvs hva han har valgt å bruke mesteparten livet sitt til, sier en del.

Hva slags gutter som foretrekkes varierer fra jente til jente. :)

Om jeg har bestemt meg for at han tenner meg, så vil jeg la ham gjøre det jeg føler for. Evt gi ham nummeret mitt. Øh, dette er forresten bare litt sant, jeg har gitt nummeret mitt til veldig mange jeg ikke er interessert i fordi jeg synes det var kult en periode. Oh well. :roll:

Om jeg har bestemt meg for at han ikke tenner meg, så vil jeg la eskalerings-ting gå til et visst punkt og ikke lenger. Og så sitter han der når jeg har gått og tenker kanskje: "OMG, jeg fulgte ikke oppskriften til punkt og prikke, DET VAR BARE DERFOR DET FAILET!! Over til neste jente!!"

Endret av dkny
Lenke til kommentar

du bestemmer deg for hvem du vil tenne på? javel...

jeg tror nok mange vil være litt uenig i det du sier der, du må også tenke litt på underbevisstheten din. jeg er langt i fra noen ekspert på slike ting, men jeg tror hvertfall at attraktivitet kommer fra mer enn utseende og hva en person sier til deg...

og det Aaron sleazy sier heller jo faktisk mer til det TS har refert til(RSD), enn fornektelse av at PU fungerer.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Ja, jeg velger hvem jeg vil falle i forelske med. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så veldig vanskelig å skjønne, når du vet på et ubevist nivå at du har damer på skolen, jobben, treningen, hjemme, byen osv så blir man simpeltalt ikke forelsket. Tror du forelskelse er noe den andre partenen lager? Tenk igjen, forelskelse kommer av deg, om du klarer å faktisk holde kontroll på følesene dine. Hun er kanskje grunnen for det, men du regulerer om du forsetter å ha hun som grunn eller om du bare dropper hun. Dette er ikke Hollywood, der du blir forelsket med første øyekontakt. Når du vet at du får pult uansett hvor du går, så.. ja du vet..

Men vi mennesker snakker ofte for hvordan vi har opplevd ting, som er kalt "First hand experience", mens det andre man snakker fra er second hand experience, og det er mer som hva man lærer av andre folk. Man kan ikke vite hva som skjer hvis man hopper fra 10 menter før man faktisk gjør det, og før man gjør det så blir det bare second hand experience (om du har sett eller fått vite hva som skjer). Slik opplevde jeg det med forelskelse, som for meg blir en first hand experience. Og som de fleste mennesker gjør, så snakker vi først og fremst fra first hand experience.

Selfølgelig er det ikke slik at man får pult hvor hen man går, men heller mer slik at man lever seg inn i det, og hjernen klarer jo ikke å skille forskjell på fantasi og virkelighet, dohh ;)

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Ja, jeg velger hvem jeg vil falle i forelske med. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så veldig vanskelig å skjønne, når du vet på et ubevist nivå at du har damer på skolen, jobben, treningen, hjemme, byen osv så blir man simpeltalt ikke forelsket. Tror du forelskelse er noe den andre partenen lager? Tenk igjen, forelskelse kommer av deg, om du klarer å faktisk holde kontroll på følesene dine. Hun er kanskje grunnen for det, men du regulerer om du forsetter å ha hun som grunn eller om du bare dropper hun. Dette er ikke Hollywood, der du blir forelsket med første øyekontakt. Når du vet at du får pult uansett hvor du går, så.. ja du vet..

Men vi mennesker snakker ofte for hvordan vi har opplevd ting, som er kalt "First hand experience", mens det andre man snakker fra er second hand experience, og det er mer som hva man lærer av andre folk. Man kan ikke vite hva som skjer hvis man hopper fra 10 menter før man faktisk gjør det, og før man gjør det så blir det bare second hand experience (om du har sett eller fått vite hva som skjer). Slik opplevde jeg det med forelskelse, som for meg blir en first hand experience. Og som de fleste mennesker gjør, så snakker vi først og fremst fra first hand experience.

Selfølgelig er det ikke slik at man får pult hvor hen man går, men heller mer slik at man lever seg inn i det, og hjernen klarer jo ikke å skille forskjell på fantasi og virkelighet, dohh ;)

Ja :love:

Herregud så betatt jeg blir av søte jenter med et herlig smil.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

kommentaren min var egentlig mer rettet til dkny, men greit nok :)

jeg kan egentlig ikke si noe på det med forelskelse, for jeg er ganske sikker på at jeg aldri har vært forelsket.

det du sier om at du ikke vet hva som skjer om du hopper ned fra en høyde på 10m, om du ikke har prøvd det selv, hva mener du med det? jeg kan godt si at jeg er 100% sikker på at jeg vil skade meg om jeg hopper ned fra en 10m. høyde, selvom jeg aldri har gjort det før. :p

hva mener du er forskjellen på first hand, og second hand?

Lenke til kommentar

Så du går og er betatt av alle jenter med herlig smil. Faktum er at du velger det selv og i hvilken sittuasjon du lever i.

det du sier om at du ikke vet hva som skjer om du hopper ned fra en høyde på 10m, om du ikke har prøvd det selv, hva mener du med det? jeg kan godt si at jeg er 100% sikker på at jeg vil skade meg om jeg hopper ned fra en 10m. høyde, selvom jeg aldri har gjort det før. :p

hva mener du er forskjellen på first hand, og second hand?

Er du egentlig klar over hvor lite vi egentlig vet om verden og hvor mye vi har fått gjennom fra å lese/høre? Jeg leser nå en bok som heter "En kort historie om nesten alt" av Bill Bryson. En bok om å forstå litt bedre om verden vi lever i.

Det jeg mener med first hand og second hand er at first hand er noe du har oppelevd og second hand er noe du ikke har opplevd men kanskje sett eller hørt om.

Foreksempel så kan du ha hørt om en fyr som har hoppet gjennom en rute. Du kan jo tenke deg hvordan det hadde vært for deg, og kanskje finne et svar om du hadde blitt skadet eller ikke. Men faktum i sist og ikke minst er at du ikke har opplevd det, og heller ikke kan si "jeg vet hvordan det hadde vært å hoppe gjennom en rute". Du kan heller ikke reffere til å hoppe gjennom en rute når du ikke har opplevd det. Når jeg skriver, så skriver jeg også mye fra first hand, fordi det er hva vi refferer ofest til, ting vi har oppevld foran ting vi ikke har opplevd. Du hadde jo beskrevet hvordan det hadde vært å hoppe gjennom en rute for deg, og ikke hvordan det hadde vært for en annen.

Du vet kanskje hvordan det hadde vært å gå, og du har helt sikkert fått høre om det og sett det, men du vil da reffere synspunktene dine fra second hand. Ikke før du går selv at du begynner å reffere fra first hand.

Såå såå, helt sikkert dårlig å forklare, men du får bare bite tungen.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Så du går og er betatt av alle jenter med herlig smil. Faktum er at du velger det selv og i hvilken sittuasjon du lever i.

Det gjør jeg, så får jeg de i sengs også uten masse teorier ;)

Også har vi jo selfølgelig de som liker å vite grunenn for at man får damer til sengs og spør spørsmål til vår eksistens, som skulle selfølgelig være meg. Men helt klart, hvor herlig hadde det ikke vært å ba ta en jente til sengs uten å tenke noe på det, det hadde bare skjedd. Dessverre har det aldri vært slik for meg.

Lenke til kommentar

Om jeg har bestemt meg for at han ikke tenner meg, så vil jeg la eskalerings-ting gå til et visst punkt og ikke lenger. Og så sitter han der når jeg har gått og tenker kanskje: "OMG, jeg fulgte ikke oppskriften til punkt og prikke, DET VAR BARE DERFOR DET FAILET!! Over til neste jente!!"

Mer i retning et mentalt skuldertrekk og "ah, hun var ikke interessert. NESTE!".

Uansett hva hypen måtte si oppdager man fort at det å feile er en del av PU, og uansett ferdighetsnivå er det alltid et numbers game. Det kan være at man scorer en av to ganger eller en av hundre, og PU er bare et verktøy for å bedre oddsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...