Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pick Up Artist - Sannheten bak det. Hvordan jeg ble den jeg ville være etter mange år med mobbing

Anbefalte innlegg

I det siste har det vært mange "hvordan får drømmejenta mi"-tråder. Mens mange poster innlegg om at PU (pick up material) er noe å abefale, mens andre komenterer at PU er falskt.

Nå skal jeg snakke om hvordan PU egentlig har forandet livet mitt, og om hvordan det også vil forandre andres liv.

Gjennom hele barneskolen ble jeg mobbet, fra dag til natt. Og den værste hendelsen var på slutten av 7 klasse, da noen holdt fast og dro av meg buksen og løp vekk med buksen og bukseren mens jeg satt der naken og livredd. Kallenavn på meg var også ganske populært, og jeg hadde ganske mange ukule kallenavn gjennom hele barneskolen, som folk lo av. Idag syens jeg derimot at kallenavene egentig er ganske kule og flenger litt, men nå er det heller ingen som kaller meg det.

Faktisk, idag vet jeg grunnen for at de gjor det og er helt grei med det. Jeg dømmer ingen av dem idag, uansett hvor jævlige de var mot meg. Hvordan?

Idag vet jeg hvorfor folk mobber hverandre. Folk mobber for å få tak i verdi og styrke sin egen egenverdi og sosialverdi. De svakeste var de lettese å stjele verdi av, og det var de mest populære på skolen som mobbet meg og andre i klassen. Vi tar og gir verdi av mange ting, du kan gi verdi til hun pene damen på Kiwi, mens du tar verdi fra dine usoiale klassekamerater. Dette er også noe som er naturlig i menneskes natur, og derfor dømmer jeg ingen av dem.

På ungdommskolen håpet jeg på en ny start på mitt nye kule liv. Trodde jeg.. Hva er ordtaket igjen "The real you comes always trough".. Ja, jeg ble ganske kjapt verdiløs igjen og folk begynte å mobbe meg igjen, nå var det mer fysisk. De slo, spyttet og sparket. De hev meg oppi bossbannet (skjedde en gang) og klinket det lille ut av meg. Som førte sikkert og vist til at ingen jenter likte meg på gamle ungdommskolen. Eneste valget jeg hadde da, var å bytte skole. Når livet blir tøft, så er det enete valget du har er å forfalske døden din, ja noe sånt (Niccolo Machiavelli).

Jeg var sint og forbanna etter alle årene med mobbing. Jeg ville kverke dem, alle sammen. Jeg begynte på den nye skolen, og ingen kjente meg. Jeg laget en alter-ego av hvem jeg ville være, jeg ville være den mer selvsikre, og kuleste noen gang hadde sett. Og, ja.. det funket ganske greit egentlig. Helt til the real you comes trough som det gjor til slutt. Jeg turde faktisk å snakke meg jenter da, men det var ikke gjennom meg, men den selvsikre jeg hadde laget. På slutten av 8 klasse begynt jeg å bli venn med de mest populæreste på skolen, og jeg kom alltid ganske lavt på verdiskalaen dems. Jeg var liksom bare en venn som de var med i nødstilfellerm, og ble aldri inventert ut. Jeg begynte å trene og skaffa meg rå selvtilit og økt selvbilde, og jeg ble tatt bedre inn i gjengen. Jeg var ikke lengre, nummer 10, men nummer 3. Selfølgelig på den tiden så fikk jeg også min første "kjæreste" eller bedre sagt pullevenn. Og det var der det slo ut, på slutten av 9 klasse. Jeg satt mål til meg, jeg satt og tenkte på hvem jeg ville bli. Noe som førte til jeg at begynte å interesere meg kraftig for psykologi og sosialantropologi. Dette brøt helt ut, og jeg ble helt nerd på temat. Jeg hadde fylt opp hyllen min med mange forskjellige tilter. Idag har jeg lest rundt 10 bøker om emnet, alt fra selvutvikling, menneske, kroppspråk og samfunnet.

Kunsten å lese tanker

Think and Grow Rich

The Game

Mystery Method

How to become an Alpha male

The Art of Manliness

Atomic Dog - The Testosterone Principles

Fight Club - A novel

How to Win Friends and Influence People

er kun et par av bøkene.

Jeg har alltid vært fasinert over folk som hadde "i dont give a fuck" attitude. Det andre jeg også har vært ganske fasinert over er folk som gikk sin egen vei, og gjor akkurat det de selv ville gjøre. Og jeg holdt på å bli en. Som de fleste som var nybegynner med PU begynte jeg å lese verkene til Neil Strauss og Mystery. Så kalt "rutinebasert" og en haug med teknikker og rutiner. Men det var ikke før seinere jeg skjønte virkelig hva PUA var. Og om hvor feil de fleste var på dette emmnet. Så for det første ble jeg overkjørt med alle disse teknikkene guruene sa jeg måtte gjøre, play hard to get, skyv hun vekk, sjekk kroppspråket. Idag er jeg egentlig glad for at jeg kan disse teknikkene, de er ganske fasinerende og helt klart fungerer de. Etter jeg hadde lest litt om PU, så lurte jeg virkelig på. "Er dette virkelig hva PU går ut på?". Må man virkelig åpne en jente med å si "Hva foretrekker du.." eller "Hvem lyger mest, damer eller menn?". Og måtte man virkelig ha et rutine for hver mange skulle sjekke opp?

NEI. Rutinebasert PU er den lettese veien å gå. Jeg valgte heller den tøffeste og mest brutale veien å gå, å bli en naturlig leder.

Jeg måtte endre på alt sammen. Jeg måtte tenke utenfor boksen. Jeg hadde mange spørsmål jeg måtte ha svar på, "hvorfor gjør vi slikt?", "hvorfor kjøper folk nye klær hele tiden?", "har penger og utsende noe å si?", "hvorfor er det drittsekker og ledere som får jentene?", "Hvorfor måtte man være en gentleman og betaler middager til jenter?" Jeg måtte glemme alt jeg hadde lært og begynne fra grunenn av. Var det på grunn av teknkinnene jeg fikk meg dame, eller fordi den jeg var? Hadde man fulgt rutinebasert så hadde det helt klart vært for teknikkene og triksene, som natural så er du som person som får damene.

Så ja, jeg begynte fra spor 1. Og dette har faktisk vært en av de mest fantastiske reisene i mitt liv. Å lære om samfunnet, menneske og damer.

På grunn av PU idag, så er jeg den selvsikre jeg alltid ville være. Jeg bryr meg for dem som står meg nærmt, som både er venner, venniner og famillie. Jeg prislegger ingen ekstra høyt, vi er da alle mennesker. Jeg sluttet å følge andre, jeg lagde mine egene drømmer og veier. Jeg sluttet å prøve å vinne "godkjenning" fra andre folk. Jeg begynte å sette meg i senter.

Problemet med de fleste menn idag er hva samfunnet har lært dem opp til å bli. Noen sikkelige kjærringer. I følge menneskenaturen så er det alltid mannen som skulle være lederen, dominerende og den selvsikre, som skulle beskytte og lede damene. Idag er det litt anderledes, for det første så prislegger også menn damer som guder, som endrer hele menneskenaturen. Det er damene som velger og vraker, og ofte leder. Noe som stjeler mannheten fra mennene.

Innenfor grupper og gjenger så er det 3 stillinger, eller du kan jo prøve å finne flere. Men jeg holder meg til 3.

1) Alpha. Som betyr en på gresk.

2) Beta. Som betyr to på gresk.

3) Enkelt tatt drittsekker.

Så hva er forskjellen på disse stillingene?

Alpha er simpeltalt lederen. Han setter seg senter og bryr seg ikke særlig om hvordan folk ser på han, fordi det er kun hans menninger som betyr noe. Han er en stærk og tillitsfull person som ikke trenger å vinne tillit eller få godkjenning fra andre rundt ham.

Beta er oftes mannen som følger Alpha. Han trenger tilattelse fra andre folk, mens han bryr seg om hva andre synes om han. Han må ha folk rundt han til å si at han er fin og grei kar for at han skal føle seg bra. Dette er også menn som prislegger jenter som guder.

Drittsekker er ofte folk som behandler andre som dritt. Ja, dere vet egentlig.

Om dette hadde vært en flokk med løver, så hadde det alltid vært alpha som hadde fått de mest akkrative makene. Slik er det også med menneske. Damer vil ikke ha menn som behadler dem som guder, eller ikke ta det bokstavelig. Klart noen vil, men det er ikke noen du vil ha noe med å gjøre. Damer vil ha en stærk leder som kan føre dem til trygge steder og beskytte dem når faren blir stor, mens også få gode følelser og latter ut av dem. Nesten alle handlingene til damene føres via følelser, og derfor i motsettning til oss menn er damer også ganske glad i følelselr og alt det har med det å gjøre.

Problemet med en beta er at han gjør akkurat det motsatte som Alpha. Han gir seg ikkke selv nok verdi til å være lederen, og han må ofte betale/gjøre ting for at damene skal føle seg glade fordi han har ikke den naturlige glisten i seg til å få jenter til å le og føle seg bra. På grunn av at han heller ikke tør å gi nok verdi til seg selv, så klar han heller ikke å lede jenter der han vil. Som foreksmpel soverommet, og beta venter ofte på at det er damene som tar interaktivet.

Drittsekker i den andre enden kommer faktisk høyere på ranklisten når det gjelder damer. Fordi disse er noe semi-leder aktig, og klarer å lede jenter der de vil. Og heller ikke bryr seg særlig om hva folk syens om dem. På grunn av at de er drittsekker klarer også disse å få slike "følelsemessige" brudd i damer, noe som skårer høyt. Oftes er problemet med drittsekker er at de får damer som er glad i hvordan de behandles, og oftes i mine øyner ikke en du har lyst å ha noe særlig med å gjøre.

PU i den andre enden, om du lærer natural og går den rette veien, lærer deg sikkert og vist mot å bli en leder. RSD og Tyler Durden (blueprint decoded) er verdt å sjekke opp i.

Og det er her de fleste folk misforstår. Det er ikke "10 steps to get woman in bed", men PU fokuserer på å bygge opp et liv. Det livet de fleste har lyst å leve. Som Mystery sa på The Pick Up Artist Sesong 1, PU er ikke en guide for å pule flest kvinner, men faktisk trene seg opp til når drømmedama kommer. Alle verdens kjente idag som har drevet på med PU, og er kjent for PU, som foreksempel Neil Strauss, Erik von Markovik og Owen Cook har alle kjærester idag. Og som en fan spurte Oween Cook om, "hvorfor gikk du inn i et forhold når du hadde sjangs på alle verdens kvinner?" og han svarte "Jeg har velget og vraket millioner av kvinner for å finne den perfekte. I begynnelsen av alt, så var oppdraget å finne den drømmedamen. Idag har jeg det"

Endret av Knife
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel i det jeg skriver om alpha, beta og ja.. Som jeg prøver å si, man kan ikke bare legge ut teknikker og "10 steps to get woman" og si GOO! Det er noe man må nesten finne ut av selv, og lage sin egen vei mot sukksess.

Poenget var at er det er mange som har missforsårelser med PU. Man trenger ikke å være drittsekk når man er PUA, som mange tror, men helt klart noen er det. Man blir ikke en ufølelsig manipulerende pyskopat heller.

Som i boken Atmoic Dogs. Den handler om hvordan vi mennene har gitt fra oss testiklene, og hvordan vi skal ta testiklene tilbake. Og vi starter med en testikl om gangen.

Det morsomme er også at mange menn har et merkelig syn på kvinner, pene kvinner forsåvidt har et ekstremt stærk syn av virkeligheten.

Og hvem har ikke tenkt "Er jeg pen nok for hun?", "Har jeg nok penger?", "Hva kommer hun til å synes/tro om meg?".

De kan si nei som skytter hull i hjertet. De kan virke så dominerende og bestemt, og så ubegreplig og uleselig. Men lets face it, med engang du tar på deg sjefs rollen og setter deg høyere så vil damen falle som flue for deg. For å beskrive det med verdi, så valgte jeg og tenke ut to teorier.

Vi kan begynne med "hvem har størst verdi". Da ser du opp, og går rett fram på en linjær strekning. Med en gang du tar opp blikket, går rolig (har tiden i dinne hender) så vil du automatisk være dominant. Og alle på din vei vil flytte seg for å lage plass til deg. De som ikke flytter seg ubevisst fra dems side, har høyere verdi enn deg. Det finnes mange sannheter med denne teroien, mens det finnes mange feil.

Den andre er "steinalder teorien" jeg og en kamerat av meg kom på. Vi mennesker har 2 mål i livet, 1) Overlevese og 2) reprodusere. Alle levedne organismer har disse målene. Mens mennesket selfølgelig er mer komplisert enn det, da vi kan tenke framover, komplisert komukasjon osv. For å skjønne hva som skiller oss fra andre organismer er det greit å sjekke opp i Freaud ID sin teori eller forsåvidt Tribune Brain Theory.

Men uansett. Vi lever i steinaldere, og vi har et verdisystem, alle har en tanke om hvor man ligger på verdiskalaen. Uansett, nå er vi sulten. Vi tar fram maten, og automatisk der så setter du maten høyere enn deg selv (fordi dette er helt nødvendig for at du skal overlelve). Men så kommer det en heit steinalder dame forbi, men du gir ikke engang et blikk over. Fordi du er opptatt med å spise. Slik kan det ses på som at du ikke gir verdi til hun som går forbi. Fordi du er for opptatt med å gi maten verdi, som er overrlelvese.

Idag, la oss si at du sitter på flyplassen og spiser McDonalds. Du er ekstremt sulten, og som sagt du gir maten høyere verdi. Og plutselig kommer en heit dame forbi, og blikker bare styrer rett opp på hun. Mens hun går forbi ser du opp på hun, mens maten er helt urørt. Når hun plutselig har gått forbi ser du ned på maten igjen og spiser.

Hva gjor man da? Man ga damen høyere verdi en bådde maten, og seg selv. Og bare dette gir damene ekstrem makt. Det finnes like mange feil i denne teorien som ting som stemmer. Men håper jeg fikk forklart meg.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Nå er det du skriver i og for seg interessant, men du er nok ganske langt fra sosialantropologi. Bare så du er klar over det liksom, siden det er en litt annen disiplin innenfor den samfunnsvitenskapelige grenen. Nå sier jeg ikke at antropologien ikke tar for seg noen av de temaene du nevner, for det gjør den, men kanskje ikke nødvendigvis på samme måte.

Når det kommer til verdisystemteoriene dine er det selvsagt interessant det du kommer med, men tror du dette gjelder for absolutt alle mennesker? Og eksempelet ditt med burgern - har du noen gang vært så sulten, men likevel satt reproduksjon høyere enn mat? Symbolikken din er lett å ta, men at en her i vår del av verden kan løfte øynene opp fra burgern for å se på en pen dame er én ting, men tror du en utsulta person et helt annet sted, ville gjort det samme?

Lenke til kommentar

Klart kan man dra det ut til de mest ekstreme tilfeller. Men nå var jo hovedpoenget jeg skulle få ut, og jeg synes jeg klarte det ganske greit.

Om du går på gaten i en rett linje, selfølgelig vil ikke alle flytte seg uansett om du hadde vært president over et land eller noe, noen vil ikke merke til deg, andre er opptatt mens andre, ja.. finnes mange forskjellige grunner. Men som Newton også gjor på teoriene sine, sammen med Tyler Durden (RSD) for å forstå det fult ut, så må man ta det til det ekstreme.

Om en fyr viste at han hadde sjangs på de damene han ville ha. Og ikke hadde brydd seg særlig mye om hva andre hadde tenkt om han, og virkelig følt seg bra for den han er og ikke omgivelsene så ville jeg nok ikke tenkt at han ville glant på damen som gikk forbi. Og da får man også Alpha Male oppførselen. Mesteparten av mennene hadde mest sansynlig glant i vei.

En ting som er ganske interesangt, er at folk som er født naturlig som leder eller driver på med PU har en liten annen tankegang når det kommer til å føle seg glad. Samfunnet har lært oss opp til å ta verdi fra omgivelsene, med dette kan det sies - på en fest, så må man ha musikk for å komme i bra humør eller drikke forsåvidt. De som er ledere, har en tendels til å sette seg selv som senter og la det gode komme fra dem i stedenfor omgivelsene. Noe som fører til at de kan være god humør og glade uansett hva de driver på med, og de trenger ikke musikk eller drikke for å komme "in the good mode".

Lenke til kommentar

Veldig interresang lesing, har de siste årene hatt veldig dårlig selvtillit. Nå har jeg vært 2 uker borte fra skolen pga depresjon. Har du noen tips til en nybegynner i faget? En bok som tar for seg det grunnleggende? Noen konkrete ting jeg bør gjøre? Et mål jeg fks har satt meg nå, er å være mer aktiv i timen, rekke opp handa og delta i diskusjoner, blir vanskelig, men skal hvertfall prøve.

Lenke til kommentar

Veldig interresang lesing, har de siste årene hatt veldig dårlig selvtillit. Nå har jeg vært 2 uker borte fra skolen pga depresjon. Har du noen tips til en nybegynner i faget? En bok som tar for seg det grunnleggende? Noen konkrete ting jeg bør gjøre? Et mål jeg fks har satt meg nå, er å være mer aktiv i timen, rekke opp handa og delta i diskusjoner, blir vanskelig, men skal hvertfall prøve.

Mye i det med sjekking og faktisk være fornøyd med livet ditt ligger i deg. Det ligger ikke i utsende ditt, bankkontoen din eller noe annet enn faktisk deg.

Jeg ville anbefalt over alt - Blueprint Decoded av Tyler durden. Samt bøkene How to Become an alpha male og Nine ball.

Kanskje det med basisce og simpelste er å bare komme deg ut og snakke med folk, å rekke opp hånden i klassen er en genial måte. Uansett hvor mye du vet om teamaet, så hjelper det lite om du ikke tør å komme deg ut. Å vite prinsippet bak ting er forsåvidt motiverende for å fortsette.

Lenke til kommentar

Om en fyr viste at han hadde sjangs på de damene han ville ha. Og ikke hadde brydd seg særlig mye om hva andre hadde tenkt om han, og virkelig følt seg bra for den han er og ikke omgivelsene så ville jeg nok ikke tenkt at han ville glant på damen som gikk forbi. Og da får man også Alpha Male oppførselen. Mesteparten av mennene hadde mest sansynlig glant i vei.

Hvorfor ville han ikke glant? Om det var ei jævla snasen dame, og han visste at han hadde sjangs på alt og alle, ville han da ikke gått etter henne og erobret henne (spesielt om vi følger teoriene dine som bunner ut i verdiene overlevelse og reproduksjon)?

Hvilken utdannelse tar du, eller vil du velge å ta, forresten? Med tanke på interessen din er det masse spennende linjer å ta tak i.

Lenke til kommentar

Du legger for mye teori i dette, vær selvsikker og ha litt guts så kommer man langt med damer. (og gi litt faen)

Folk som skal være alfa og stolte i alle situasjoner kan også være ekstremt slitsomme. I noen sammenhenger er man mer ledertypen og passer til rollen, noen ganger kan man holde kjeft. Hadde en i klassen som alltid skulle styre og stelle, uansett hvor lite peiling han hadde på området.

Denne mannen må være blandt de største alfaene:

gandhi2.jpg

Endret av Sebbe
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg liker "beta"-gutter best.

Det viktigste er uansett at de er søte, smarte, flinke og morsomme.

De er heltene mine!! :love:

Høy sosial status og masse selvtillit blant andre er bare slitsomt hos en gutt. Ihvertfall om han kun har selvtilliten, og ikke har noen kule evner så jeg kan beundre ham litt.

Høy selvtillit uten noe bakenfor som selvtilliten kommer fra er turn-off....

Endret av dkny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høy selvtillit uten noe bakenfor som selvtilliten kommer fra er turn-off....

Og akkurat der peker du på grunnen til at mange som prøver seg på PU feiler, de er ikke kongruente i forhold til det de selger seg selv som. Og det er veldig lett å se forskjell på en try hard selvsikker person, og en som faktisk er det.

Likte posten, though, jeg synes du fokuserer litt for mye på det kommersielle PU materialet der ute. Som jeg i bunn og grunn mener er ganske latterlig på det norske "sjekkemarkedet". Og jeg er ikke helt enig i den grupperingen du viser til, en drittsekk er ikke akkurat en sjanger innenfor alpha/beta. Faktisk så finner du veldig ofte drittsekker som er sinnsykt alpha og/eller sinnsykt beta.

Og et spørsmål; Hvordan er suksessraten din med det motsatte kjønn?

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Likte posten, though, jeg synes du fokuserer litt for mye på det kommersielle PU materialet der ute. Som jeg i bunn og grunn mener er ganske latterlig på det norske "sjekkemarkedet".

hva er grunnen til det?

Fordi mange av dem, særlig RSD, er flinkere markedsførere enn de er sjekkeartister.

RSD velger blant annet å banne de personene som gir dem dårlige reviews og/eller kritiserer metodene på forumet. De aller fleste innenfor PU miljøet har vært borti RSD, dog har jeg aldri møtt flinke personer fra miljøet som følger denne metoden, men faktisk heller anbefaler å forkaste den.

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig. Synes helt klart at det Owen Cook snakker om lager perfekt sense. De første fem timene snakker jo han om hvordan samfunnet har lært oss til å tenke, om hvordan vi kjøper ekstremt med klær for å fylle hull i selvtiliten, og ellers ting vi gjør.

Ikke noe av det er spesielt noe nytt, eller "WOW!" men han er god på å virkelig hamre det inn i hodet.

RSD velger blant annet å banne de personene som gir dem dårlige reviews og/eller kritiserer metodene på forumet. De aller fleste innenfor PU miljøet har vært borti RSD, dog har jeg aldri møtt flinke personer fra miljøet som følger denne metoden, men faktisk heller anbefaler å forkaste den.

Det gjør nå de fleste som. Og for å ikke snakke om når boken the game ble lanasert. Det som skiller RSD fra the game og andre populære PU gurus er hvordan de heller bruke naturlige deg istenden for teknikker. Som Owen Cook laget godt poeng av, hvis du føler deg knall og er virkelig i state så kan du gå bort til en jente, ta koppen og drikke av den og hun hadde fnist og ledd (har faktisk jeg gjort, med en helt fremmed). Hvis du plutselig går in-head, ikke føler deg nok verdi til å utføre handlingen og gjør akkurat det samme vil du faktisk ende med blåe baller. Og hvis du hadde foreksmpel fulgt the game methodene, og alle teknikkene. Hva hadde du prislagt og lagt "troen over"? Fordi du som person klarte å dra inn damene, eller fordi teknikkene?

RSD gir deg ikke "10 steps to woman" men heller en guide som du selv bruker på din måte.

Og et spørsmål; Hvordan er suksessraten din med det motsatte kjønn?

I forhold til før? Helt urolig!

PU har ikke bare ført til bedre sukksess med jenter, men også mange andre ting. Jeg føler jeg er et helt nytt menneske. Jeg dømmer ikke lenger folk for utsende (som mange gjør), men heller dybden av hvem de er. Jeg behandler ingen som spesielle, vi er da alle mennesker. Og som har ført til at flere folk liker meg for personligheten min. Jeg slet også veldig mye med forelskelser og sorg før, ikke nå lenger. Jeg blir faktisk ikke forelsket lengre, og av den grunn så får jeg heller ikke sorg for hva jeg hadde mistet. Jeg slet med sorg i et halvt år, og det var virkelig ikke morsomt.

I dag vet jeg konseptet bak sorg og forelskelse og kan av den grunn i større eller mindre grad styre om hvem jeg faller for.

Blant vennegjengen så er jeg også omtalt som fyren som er best med jenter, og på fest er det ganske vanlig å se meg hooked opp med flere jenter. Om det er noe jeg vil ha, så tar jeg det, og det er hva jeg har bygget tankegangen min opp. Og ofte er det slik med jenter, om jeg ser en jeg har lyst på, så nøler jeg ikke, men faktisk tar kontakt. Om jeg får et nei, så finner jeg bare meg en ny en. Jeg blir omtalt som fyren som kjører i gang festen, jeg frykter intet og da er det enkelt for meg å få folk rundt meg i et godt humør. Og det er en av verdiene mine, å få folk rundt meg i bra humør.

Idag er jeg en selvstendig ungdom, som bryr meg om folk rundt meg. Folk som ikke er venner med meg, bryr jeg mindre om eller om ikke det heletatt. Jeg dømmer ingen idag, og om de vil være venn med meg, så skal de gjerne få lov til å være det. Utsende eller penger stopper meg ikke fra å være den jeg vil være. Samfunnet har lært oss opp til bry oss om utsende og penger, jeg følger ikke den veien. Jeg er ikke født med et prettyboy utsende, og har av den grunn endret tankegangen min at utsende ikke betyr noe og ikke vil være en hinder, og O BOI det har funket bra. "Folk kan sette begrensninger på deg, men hvorfor skal man gjøre det selv?" fra boken Think and Grow Rich.

"Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ". Den enne replikken, samt mange andre har formet meg idag.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...