kirderf28 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 corsair ax1200i psu . msi geforce gtx 980 og ja 2 way sli fungerer og du så på bilde hvordan jeg hadde de sånn er de ennå plz hjelp håbe de va nåe nyttig men vil bare få te 3way sli ellers va de bare waist of money å kjøba de åsså spør eg komplett om kossen eg ska detta men dei kan ikje nåe så eg prøve så gått eg kan men de fonke faen meg ikje å få sli me dessa dritt kortan satan vis dar e nåen som kan hjelpa meg me detta så hadde de vert greit Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Ta bilde av oppsettet? Finner enhetsbehandling alle korta? Det kan nevnes at det er litt jallakobling. Funker det å koble i kryss andre veien. F.eks hvorbdu har på nederste kortet kobla til høyre, som så går på venstre kobling på øverste? Endret 3. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ta bilde av oppsettet? Finner enhetsbehandling alle korta? Det kan nevnes at det er litt jallakobling. Funker det å koble i kryss andre veien. F.eks hvorbdu har på nederste kortet kobla til høyre, som så går på venstre kobling på øverste? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Får du de opp i Nvidia kontrollpanel, bare ikke SLI alternativet? Får du de opp i enhetsbehandling? Endret 4. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 3x980 på 1150 plattformen var kanskje ikkje helt gjennomtenkt fra begynnelsen Du får selge det siste 980 til meg, slik at jeg får 3 stk på Rampage V x99 1 Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 ska nokk ikje sella de eina eg ska kjøba et nytt hoved kort .... å eg får opp alt udentat maximaze 3dperformes så ... å de senne på komplett at de går 3 way sli på hovedkorte mitt så de e bare ein stor løgn komplett holle på me Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) skolle vert sån mitt e sån Endret 4. oktober 2014 av kirderf28 Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Får du de opp i Nvidia kontrollpanel, bare ikke SLI alternativet? Får du de opp i enhetsbehandling enhetsbehandling ??? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du må ha ny Cpu og Hk samt Ram Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du må ha ny Cpu og Hk samt Ram koffor må eg ha ein ny cpu å ram ? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 problemet er antall pci-e lanes som 1150 plattformen har. Blir ikke bra med fler enn 2 skjermkort. Lenke til kommentar
kirderf28 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 problemet er antall pci-e lanes som 1150 plattformen har. Blir ikke bra med fler enn 2 skjermkort. så du vett kossen hoved kort eg he Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Du har et 115¤Hk samme har jeg, Da har ikke Cpu not Pci.e lanes til å fore kortene. Da blir det 8 --> 4 --> 4. Noe som ihvertfall ikke er optimalt for Nvidia Gpuer, Usikker på om Amd liker det, I folding så tar gjerne Amd kort 4x. Du må ha en 5930K, 16Gb ram og et decent X99 Hk, Du kan dog kjøpe X79 på bruktmarket til en billig penge. Da disse har nok Pci-e lanes, Kun 5930/5960X som har nokPci-lanes, 5820K har ikke nok, (som er til X99) Derfor den store forskjellen i pris mellom de to der :=) Endret 5. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det funker med et 1150 hk med plx bridge også Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Trololo! Jeg sliter med samme problemet, får enabled kun 2 stk, Begge får nok lanes (16x på første, og 8x 8x på andre, tredje kort. Kan enable hver for seg, men ikke alle 3, altså 1& 2 funker, 2 & 3 funker men ikke 1 & 2 & 3 på en gang. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Trololo! Jeg sliter med samme problemet, får enabled kun 2 stk, Begge får nok lanes (16x på første, og 8x 8x på andre, tredje kort. Kan enable hver for seg, men ikke alle 3, altså 1& 2 funker, 2 & 3 funker men ikke 1 & 2 & 3 på en gang. Noen som har en ide? Hvilket hovedkort har du? Sjekk manual om du faktisk kan kjøre 3-WAY i de portene du bruker. Sjekk også om slibroene /3-way slibroa funker Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) X99-E WS. 8x iallefall i alle 7 portene på kortet. Jeg har 3 single bruer da kort 1 og 2 har 1 slott imellom seg, kort 3 er rett under kort 2. Skal dobbeltsjekke i manualen nå. EDIT: Står at det skal være 16x i hver slot ilfg manualen, og står verken noe om support eller ikke support med sli på alle. EDIT: Kjørte DDU før jeg installerte kortet i maskinen, etterpå installerte jeg siste BETA driver. Endret 1. oktober 2015 av ChTh Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 X99-E WS. 8x iallefall i alle 7 portene på kortet. Jeg har 3 single bruer da kort 1 og 2 har 1 slott imellom seg, kort 3 er rett under kort 2. Skal dobbeltsjekke i manualen nå. EDIT: Står at det skal være 16x i hver slot ilfg manualen, og står verken noe om support eller ikke support med sli på alle. Sjekk at du setter broene riktig Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Broene er riktig dem da, Rart dette her. De er satt opp slikt karen lenger oppe gjorde det (er det bilde lenger oppe) Det er vel riktig når man ikke har dem tett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå