Carlgutt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) The Hard Times Of RJ Berger Serien er som alle de typiske college/high shcool ungdoms filmene (American pie, sex ride, eurotrip etcetc) bare en serie. Utrolig mye vittig ting og syyyykt deilig chicks i denne serien. Hoved person er RJ berger, en liten spinkel nerd med en gigantisk penis. Berger er forelsket i den deiligste jenta på skolen som er sammen med kapteinen fra basketball laget. Ja det er en klisje, men berger er fortsatt en kåt tenårings gutt og når sjansen byr seg med andre fruer sier han ikke nei..høhø. Eneste som jeg personlig ikke liker med serien er at hovedpersonen kan være litt irriterende og han er litt for stygg egentlig. Uansett er det en gøy serie. Hver episode varer ca 20 min og er ett kjempe bra alternativ til sitcoms vis du er litt lei eller trenger en pause fra alle de samme gamle serien (HIMYM, the king of queens, two and a half men, the big bang theory osv.) http://www.youtube.com/watch?v=85rNub7z8i8 Endret 12. september 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Enig, anbefales:) Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Skal skjekkes ut:) Høres morsomt ut. Skal skjekkes ut:) Høres morsomt ut. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dette er jo genialt. Så episode 1-8 i strekk igår:D Har 4 igjen som jeg må få sett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Da har jeg sett hele første sesongen, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Serien spiller på en standard oppskrift for denne type serier, med den feite kompisen, nice guyen, drømmedama og skolebøllene. En skulle tro dette ville gjøre denne serien dårlig, men den har noen geniale momenter. Treneren er en av de mer geniale karakterene som en komiserie har levert, foreldrene er skikkelig forstyrrende og serien liker å ta ting til nye høyder. Det jeg ikke liker med serien er at den har fått meg til å brekke meg flere ganger, spesielt under hele den babysitter-episoden. Alt i alt er dette er en serie som spiller på et gammelt konsept, men bidrar også med noen nye momenter. De skal ha pluss for hun som spiler Jenny er noe av det peneste jeg har sett, siden Alice Eve i "She's Out of my League". Grei serie, når man ikke har noe bedre å finne på. Endret 30. september 2010 av WCH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå