Lange Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nordmenn er ekstremt dårlige til å identifisere troll. Kanskje den dårligste nasjonen på hele internett til det. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Heheh. Kommenterte faktisk det ganske tidlig i tråden, dog det faktisk er en reel mulighet for at noen har denne tankegangen.. Hvem kan vite hvordan det er å være 16 nå tildags? Endret 23. september 2010 av feggy Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge b]Norske lover.[[/b] Så om eg brukar CheatEngine i just cause 2 for å få slow motion, kjem onkel politi på døra? Trur ikkje du heller er så seriøs. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge b]Norske lover.[[/b] Så om eg brukar CheatEngine i just cause 2 for å få slow motion, kjem onkel politi på døra? Trur ikkje du heller er så seriøs. Du trenger ikke være spydig. Onkel politi kommer nok ikke på døra, men er du veldig heldig så kommer en Mod på døra og stenger brukeren din Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge Norske lover. Så om eg brukar CheatEngine i just cause 2 for å få slow motion, kjem onkel politi på døra? Trur ikkje du heller er så seriøs. Du trenger ikke være spydig. Onkel politi kommer nok ikke på døra, men er du veldig heldig så kommer en Mod på døra og stenger brukeren din Var helder det at han påstod det var mot norske lover. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ah, se der ja. Da forandret saken seg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 The Worlds Hardest Game er mye mer creds å være god i. Robot Unicorn er fantastisk grunnet den vanvittig bra stemningen i spillet, mens TWHG er rett og slett hardcore. Har 19 deaths som rekord der. Over alle de 30 banene. Helt uten jusk. (Hadde lite å gjøre på skolen ) lett den da, 0 death på alle banene Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Heheh. Kommenterte faktisk det ganske tidlig i tråden, dog det faktisk er en reel mulighet for at noen har denne tankegangen.. Hvem kan vite hvordan det er å være 16 nå tildags? Jeg er 16.... At noen kan synes det er kulere å vise at man er god i Unicorn Attack enn fysiske ting som utholdenhet høres helt sykt ut for min del. Men it's a fucked up world... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvem og hvor har noen sagt at det er kulere å være god i Robot Unicorn Attack enn det er å ha god utholdenet? Lenke til kommentar
rathrd Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 hahaha dere er så kjipe her folkens, ha litt humor da 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja, det er litt latterlig patetisk, du har rett i det. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge Norske lover. Foreslår du fortsetter å kose deg med spillet lovlig, og hygger deg samtidig. Lykke til med det du årh, vil inmponere folk ved å poste bra score på facebook! Hehe, fikk meg en god latter der. Du kan umulig være seriøs? Edit: Eller i det minste har du ikke tenkt gjennom dette. La oss si du jukser litt, får masse poeng og en eller annen fjott blir imponert. Så finne folk ut at du har jukset. Hvor imponert blir folk nå? jeg er seriøs. trenger aldri å røpe at jeg jukset vet du Du kommer jo til å bli busta da, for siden du får så god score i unicorn attack kommer jo alle jente til å ville ha deg med hjem til seg får å vise unicorn attack skillsa dine Edit: Så ikke at det var to sider i denne tråden, så quotinga er litt gammel. Endret 24. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg vet hvordan, men jeg sier det ikke da det er tragisk å "jukse seg" til en rank på fb. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg har fått mange venner rl på grunn av min høye lvl i mafia wars. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan jukser jeg i nettspillet unicorn attack? Jeg søkte litt rundt etter svar, og kom over en youtube-film der en fyr lastet ned noe som gjorde at spillet spilte av seg selv. Men han la ikke ut link til hvor han lastet det ned! Trenger hjelp! Jukser gjør man ikke. Og for å brife med det på FB av alle ting? Neineinei, gå ut og løp 20km og skryt av DET heller. kulere å skryte av masse poeng i unicorn attack! Pokey, her sier han det. Om han er seriøs eller ikke, har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Åh, det gikk jeg glipp av. Tror han bør friske opp på prioriteringene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå