Gå til innhold

Hvordan jukse i unicorn attack?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge b]Norske lover.[[/b]

Så om eg brukar CheatEngine i just cause 2 for å få slow motion, kjem onkel politi på døra?

Trur ikkje du heller er så seriøs.

Lenke til kommentar

Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge b]Norske lover.[[/b]

Så om eg brukar CheatEngine i just cause 2 for å få slow motion, kjem onkel politi på døra?

Du trenger ikke være spydig. Onkel politi kommer nok ikke på døra, men er du veldig heldig så kommer en Mod på døra og stenger brukeren din :)

Lenke til kommentar

Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge Norske lover.

Du trenger ikke være spydig. Onkel politi kommer nok ikke på døra, men er du veldig heldig så kommer en Mod på døra og stenger brukeren din :)

Var helder det at han påstod det var mot norske lover.

Lenke til kommentar

Heheh. Kommenterte faktisk det ganske tidlig i tråden, dog det faktisk er en reel mulighet for at noen har denne tankegangen..

Hvem kan vite hvordan det er å være 16 nå tildags? :dontgetit:

Jeg er 16....

At noen kan synes det er kulere å vise at man er god i Unicorn Attack enn fysiske ting som utholdenhet høres helt sykt ut for min del. Men it's a fucked up world...

Lenke til kommentar

Beklager, men all form for utnyttelse av programmer du beskriver, som gir deg mulighet til å få fordeler i et spill du ikke skal ha(nevnte autospilling) er ikke lov hverken her på forumet eller i følge Norske lover. Foreslår du fortsetter å kose deg med spillet lovlig, og hygger deg samtidig.

Lykke til med det du ;)

årh, vil inmponere folk ved å poste bra score på facebook!

Hehe, fikk meg en god latter der. :p Du kan umulig være seriøs?

Edit: Eller i det minste har du ikke tenkt gjennom dette. La oss si du jukser litt, får masse poeng og en eller annen fjott blir imponert. Så finne folk ut at du har jukset. Hvor imponert blir folk nå?

jeg er seriøs. trenger aldri å røpe at jeg jukset vet du ;)

Du kommer jo til å bli busta da, for siden du får så god score i unicorn attack kommer jo alle jente til å ville ha deg med hjem til seg får å vise unicorn attack skillsa dine

Edit: Så ikke at det var to sider i denne tråden, så quotinga er litt gammel.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Hvordan jukser jeg i nettspillet unicorn attack? Jeg søkte litt rundt etter svar, og kom over en youtube-film der en fyr lastet ned noe som gjorde at spillet spilte av seg selv. Men han la ikke ut link til hvor han lastet det ned!

Trenger hjelp!

Jukser gjør man ikke. Og for å brife med det på FB av alle ting? Neineinei, gå ut og løp 20km og skryt av DET heller.

kulere å skryte av masse poeng i unicorn attack!

Pokey, her sier han det. Om han er seriøs eller ikke, har jeg ikke peiling på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...