makingFaces Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Var ute og drakk i går, en helt vanlig morsom kveld. Men da jeg våknet i dag morges fant jeg en utslettaktig blodutredelse på låret: Tenkte først at jeg kanskje hadde slått meg på et eller annet, men det eneste jeg kan huske er at jeg veltet en stol, og den traff meg bare på ankelen på den andre foten. Så tenkte jeg at det kanskje var gnag fra strømpeholderen min fordi båndet gikk akkurat der, men da burde jeg ha fått merke fra de tre andre båndene også, og det har jeg ikke. Så fant jeg dette på samme fot: Og bare..... Hva ER dette??? Det på foten har mer utslettpreg, huden virker en smule sår, mens det på låret virker som bare en blodutredelse. Jeg har relativt bra oversikt over alt jeg gjorde i går, og jeg tror IKKE noe av dette kan være skader jeg har påført meg. Har prøvd å google, men alt jeg fant dreide seg om røde prikker på halsen ved influensa osvosv. Noen som har sett noe liknende før eller har en anelse om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ser ut som Elveblest. Har vært plaget en del av det selv, og det ser hvertfall slik ut. Det pleier klø da, gjør det ikke det hos deg? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det klør ikke, nei, men det på foten svir litt. Jeg har aldri hatt elveblest eller noe som likner på dette før, men antar at det kan være det. Det er bare det at jeg ikke aner hva som kan ha utløst det, for jeg får vanligvis aldri allergiske reaksjoner på noe som helst, og i går var en helt vanlig kveld. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er ikke godt å si hva som utløser elveblest. Men det jeg kan si, er at det har lett for å hisse seg ekstra opp på en søndag - hvis en har drukket kvelden før. Det er temmelig typisk. Hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Haha! Kom på at jeg frøs og lagde meg tre varmeflasker av store brusflasker, med så varmt vann som springen har. Må ha sovnet helt tett inntil dem og omtrent ha kokt min egen hud, så DET er sikkert hvor det kommer fra! :!: Takk for hjelpen, fryktet et øyeblikk at jeg hadde fått en stygg tropesykdom eller noe. Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå