miniPax Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har flytta til Borgen i Asker, og trenger ny internet-oppkobling. NGT (som jeg hadde før) kan ikke levere på Borgen Telehor er uaktuelt da jeg trenger fri begrensning til lav pris pga VPN, og UPC er altfor ustabilt. Hvilke valg har jeg da? Og ikke nevnt FirstMile. Gidder ikke vente til 2005 før jeg får internet Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har flytta til Borgen i Asker, og trenger ny internet-oppkobling.NGT (som jeg hadde før) kan ikke levere på Borgen Telenor er uaktuelt da jeg trenger fri begrensning til lav pris pga VPN, og UPC er altfor ustabilt. Bluecom, Tiscali og Tele2 kan jo være noe. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 bluecom eller tele2 er to gode alternativer. Tele2 har jo knallpriser fortiden.. Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 bluecom eller tele2 er to gode alternativer. Tele2 har jo knallpriser fortiden.. så, hvilken av dem er det beste alternativet? bluecom har pent tilbud, men tele2 er billig. hvordan er det med stabilitet og slik? support? hva er verdt å satse på liksom. jeg vet du har peiling, så jeg spørr Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 så, hvilken av dem er det beste alternativet? bluecom har pent tilbud, men tele2 er billig. hvordan er det med stabilitet og slik? support? hva er verdt å satse på liksom. jeg vet du har peiling, så jeg spørr Bluecom har en veldig bra support og oppfølging av bestillinger, Tele2 har jeg hatt lite og gjøre med i forhold til ADSL så jeg kan egentlig ikke gi noe bra svar på det. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg er hittil VELDIG fornøyd med Tele 2, men så hadde jeg Telenor fra før da... Eneste problemet er at jeg syntes de til tider sliter litt VEL mye med mailserveren(e) sin(e), men det er ikke noe stort problem. Blir bedre og bedre for hver måned syntes jeg. Absolutt å anbefale ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå