sniKsnAK Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei Fikk nettopp en ny mus (Mouseman iFeel) og har testet den hoss noen kamerater. Så jeg plugget den inni startet PC-en. Nei, den gikk ikke like bra som kameratene mine sine. Jeg kjøpte ny mus pga. den gammle optiske min gikk liksom tregt og hakket/hoppet over skjermen hvis jeg ikke holdt musa rett mot skjermen. Det gjør faktisk den nye også. Så jeg tested den nye hoss en kamerat og der gikk den som en kule. Så jeg har funnet ut at det er noe annet som er problemet. Noen som kan hjelpe meg? Veldig irriterende :sad: Pc specs : athlon xp 1.4 geforce 3 756 mb ram 17" skjerm. Mouseman iFeel mus. MSI k7 noe skitt og greier bak..husker ikke :razz: Hjælp meg Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 er det et via kort kan du prøve med usb filter driverene til Via Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Hei igjen :smile: Det er et MSI hovedkort og asus geforce. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 du må finnet ut om hovedkortet er basert på via chipsett. Hvis det er det, kan du laste ned USB filer drivere fra http://www.viaarena.com eller sikkert også http://www.msi.com Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 ok, takk..hovedkortet mitt er VIA basert. Skal prøve det nå..hvis det ikke funker..kommer jeg tilbake! :razz: heh. Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei!' Jeg lurte på om noen vet om hovedkortet mitt er VIA basert...har det samme problemet Har et asus a7v133 Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Ok, jeg prøved det med usb filtre. Lastet need fra den der via arena. Merker ingen forskjell. Helt likt..(like møkk) huff.. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Formater c: og isntaller på nytt. det er mitt forslag. Eller bare prøv å installer windows på nytt. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 jeg er inntresert i å kjøpe den... hvis du skal selge dem da... Lenke til kommentar
sniKsnAK Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg skal ikke selge musa, vil ha den til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå