Daskeladden Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei, jeg kjøpte meg høytalere for litt siden og trenger en forsterker og mikser Forsterken jeg skal kjøpe meg er en Behringer EP4000 og mikseren er en Behringer Xenyx 1202FX og det er da jeg trenger hjelp kan jeg koble mikseren til forsterkeren ved hjelp av denne kabelen? Og da trenger jeg denne? fra mikseren til pc'en eller mobilen eller hva jeg nå skal bruke som lydkilde Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sånn jeg ser det er det riktig det du sier. Er mixeren forresten en erstatning for forforsterker i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ja den er det Det er vel sånn at man ikke trenger forforsterker hvis man har mikser? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Du kan jo stille lyden på mixeren så i prinsippet trenger du ikke det. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Okei, Takk da blir det sikkert forsterker og mikser kjøp på meg idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå