Tammaz Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Nå har jeg bestillt en giant heatpipe 2 og jeg lurte på hva jeg kan gjøre for å få det iskald. Kanskje jeg kan sete på enda en vifte eller...? kom med gode forslag. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 flytende nitrogen, så blir det iskaldt nei da... du kan jo fjerne orginalvifta og sette på en annen... Kanskje kan du finne enda en vifte? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 ta av den pinglete orginal vifta, og sett på en 92mm eller en 80mm vifte på den.. en på fremmsiden, og en på baksiden, hvis det er plass.. den kjøler foresten mye bedre en de andre heatpipene på markeddet med å uten vifte.. :o har en som sitter på et lånt msi ti4800... er en meget bra kjøleløsning.. Lenke til kommentar
er_ik Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Du kan kjøpe en ekstra vifte m/motstand, slik at den ikke bråker så jævelig. Jeg har selv gjort det, men montert vifta på en viftearm fra Zalman. Det funker fett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå