Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg (Gutt) sex uten kondom, hjelp.

James Bond

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg vært hos helsesøster på helsestasjon :blush: Og hun sendte meg nesten så og si rett hjem igjen.. ;P Hun ville at jeg skulle ta klamydia test men da måtte jeg vente til Mandag den 27. denne måneden :dontgetit:

Og hun sa at HIV viruset kunne jeg bare glemme, for hun vet at ingen i Sandefjord/Larvik har hverken HIV eller AIDS.. haha.. Da kan jeg jo glemme den tusen lappen fra GIsken :cry:

Men dette er jo godt nytt da.. Også fekk jeg en hel haug med kondomer av hu.. Hu bare tok hele handa neddi en svær skål og sa

"Se her vettu, bare ta den, og den, og den å.." xD

Helt vanlig for mennesker i dag å bli paranoide.

Du har nok ikke blitt smittet av noe som helst.

Ja det er akkurat sånn, takk du er en som faktisk forstår.. Så antar vel at i dagens dager at det er faktisk normalt og bli paranoid.. Men jeg ble vel overparanoid da :blush: xD

Det er 1338 kvinner som er registrert hiv smittet i Norge. Det finnes sikkert noen få som ikke er klar over at de er smittet i tillegg, men det er nermest ubetydelig.

La oss si at det er 2,5mill kvinner i norge, det vil si at 1 av ca. 1850 kvinner er hiv smittet. Om du skulle være så uheldig å treffe en av disse, så er det mindre enn 1% sjangse for at viruset smitter over(viruset har vanskligere for å smitte fra kvinne-mann enn fra mann-kvinne).

Du kan jo foreksempel legge til flere variabler slik som alder, og utsende(med mindre du tenker at hull er hull).

Jeg skal gi deg 1000 kroner om du klarer å pådra deg HIV ved å bare knulle tilfeldige kvinnfolk resten av livet!

Haha den tok kaka!!!!! xD

Jupp, med veldig stor sannsynlighet har du HIV, klamydia og hepatitt B. De aller fleste som har sex får dette, du vet dette er guds straff for å drive hor på denne måten.

Det eneste du kan gjøre for å unngå smitte er å straks springe til nærmeste kirke/prest og be om tilgivelse for dine synder.. Og gi ekstra mye i kollekten..

HAAHAHHAAAHAHAAA!!! xD nå kan jeg le, men serr du skremte meg første gang da jeg leste det.. Men nå hver gang jeg ser på avataren din Battone og leser den teksen så får jeg meg en jævla god latter xD :thumbup:

-Takk

Og takk til Xenom for at han var bøddy og roa meg ned.. Phew..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null problem Plizket! Sier det bare som det er :) Du har nok ikke klamydia heller. Merkes ikke før det har gått en stund tho. Du har nok ikke det heller :)

Good luck on the journey of girls and sex!

Takk.. Forhåpentligvis er det å satse på forhold. Fordi da blir alt så mye bedre =) En du virkelig er glad i er bedre enn som du sa, med en random, men dette lærer jo også vi om på skolen. Nå ekke hun det bare så det var sagt.

Men guud å herli det var å bare ta`a med hjem fra festen, kose nakne i senga og kysse og slikke o.s.v, og bare pule over hu xP

Men nå ser jeg jo at jeg muligens har vært overparanoid. Jeg tenkte også at opplevelsen ble nedsatt med kondom, så det ville være mer deilig med kjøtt-mot-kjøtt lissom (derfor brukte jeg det ikke, men det skal jeg fra nå av!). I tillegg sa hun jo at hun var fri for sykdommer så da følte jeg meg trygg =)

Helsesøster sa jo at, det er faktisk ikke mye forskjellen med kondom, og det finnes vannbaserte glidemiddeler, så da hjelper jo det en god del tenker jeg. For bare se fremover og heller glede meg til å bruke gummisokken for å se ossen det blir iforskjell..

dæmn, jeg er litt pervo.. Jeg så på meg selv som mer skikkelig.. Men etter jeg fikk oppleve dette har jeg blitt forandret. Nå har jeg lyst på mer :blush: Men nå er presset borte å jeg kan føle meg mer fri.. Til og med rundt masse andre jenter..

Vel da kan vi jo igrunn si "Case Closed."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...