Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg (Gutt) sex uten kondom, hjelp.

James Bond

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte litt, kanskje ett dumt spørsmål men.

Jeg hadde sex uten kondom igår.. Også jenta sa hu hadde hatt omgang med 4 forskjellige andre gutter, om de brukte kondom eller ikke, det veit jeg ingenting om..

Men er jeg i fare for å få noe skade av det? HIV eller AIDS?

Vi gjorde det i natt, og hu tok pilla si, men det første jeg gjorde var å vaske utstyret når jeg våkna idag.

Jeg veit jeg burde bruke gummisokk, men det hadde jeg ikke akkuratt her og nå, så det ble uten, og hu tok pilla si.. Hva skjer nå lissom?

Jeg vaska med 4 forskjellige såpemidler :blush:

-Gutt 19.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten for at du er smittet er nok liten, men den er absolutt til stede! Er man uheldig nok, er det mer enn nok å ha sex med ei jente ubeskyttet!

Dette forutsetter selvfølgelig at denne jenten har hatt ubeskyttet sex med andre, før deg!

Det hjelper heller lite å vaske stasen etterpå! Selv med 4 forskjellige såpetyper ;)

Blir man smittet, så blir man smittet.. eneste som kan beskytte deg, er denne "gummisokken" du nevnte! Så den er ikke så dum å bruke..

Hadde jeg vært deg, ville jeg bestilt time hos fastlegen din, sagt at du har hatt ubeskyttet sex, tatt en test og fått det ut av verden.. så slipper du gå og tenke på det noe mer :)

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at du er smittet er nok liten, men den er absolutt til stede! Er man uheldig nok, er det mer enn nok å ha sex med ei jente ubeskyttet!

Dette forutsetter selvfølgelig at denne jenten har hatt ubeskyttet sex med andre, før deg!

Det hjelper heller lite å vaske stasen etterpå! Selv med 4 forskjellige såpetyper ;)

Blir man smittet, så blir man smittet.. eneste som kan beskytte deg, er denne "gummisokken" du nevnte! Så den er ikke så dum å bruke..

Hadde jeg vært deg, ville jeg bestilt time hos fastlegen din, sagt at du har hatt ubeskyttet sex, tatt en test og fått det ut av verden.. så slipper du gå og tenke på det noe mer :)

Jeg har/hadde aldri gjort det før, så jomfrudommen min føyk ut av vinduet inatt ^^

Jeg spørte henne om hun hadde noen kjønnsykdommer og da sa hun nei :hmm:

Det har ikke noe å si på meg, hva jeg har gjort før.. Jeg er iallefall clean.. Ehm, var. Men når hun sier at hun ikke har sånt så er vel det good news?

regedit: Jeg kommer uansett til å bestille time ja hos legen :thumbup:

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Du skrev at hun hadde hatt sex med 4 forskjellige gutter samme kvelden "Kremt hoe kremt", og da er sjansen der for at du kan ha blitt smittet.

Nytter nok ikke vaske det av :p Selv om jeg hadde gjort det samme hvis jeg hadde vært deg, med tanke på at du mest sannsynlig har rørt rundt i grøten til 4 andre menn :p Enjoy hehe.

Selv om ho sier at ho er clean, så vet ho ikke det med tanke på at hu har pult 4 andre samme kveld.

Gratulerer med tap av jomfrudom da hvertfall hehe :p

Lenke til kommentar

Du skrev at hun hadde hatt sex med 4 forskjellige gutter samme kvelden "Kremt hoe kremt", og da er sjansen der for at du kan ha blitt smittet.

Nytter nok ikke vaske det av :p Selv om jeg hadde gjort det samme hvis jeg hadde vært deg, med tanke på at du mest sannsynlig har rørt rundt i grøten til 4 andre menn :p Enjoy hehe.

Selv om ho sier at ho er clean, så vet ho ikke det med tanke på at hu har pult 4 andre samme kveld.

Gratulerer med tap av jomfrudom da hvertfall hehe :p

Så dere tror at hu gikk på rundgang den kvelden da eller?! :nei:

Det er 4 gutter oppimellom tidene hennes. Med store mellomrom. Hun sa tydelig at jeg var den beste da :D men det er ikke hva det handler om her nå..

edit: Sorry at jeg ikke skreiv mer nøye da :innocent:

Bestill time hos legen du! Da er du hvertfall safe

Jess mæn ;) Men si at jeg har blitt smittet da, (nå vet jo ikke noen andre enn gud dette her da) Men hva skal jeg gjøre da?

Da kommer jeg vel mest sannsynelig til å dø av Aids.. Og det er like greit egentlig for livet mitt er helt forjævlig nå

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Aids og alle de ekstremt farlige kjønnssykdommene er langtifra sansynelige i ditt tilfelle. Seriøst! Jeg kan ærlig si at jeg har hatt sex med over 50 jenter iløpet av livet mitt. Eneste kjønnssykdommen jeg har møtt på flere ganger er klamydia... Seriøst slapp av mann :) Du har sikkert ingenting. Ta en tur til legen å skjekk det ut!

Lenke til kommentar

Aids og alle de ekstremt farlige kjønnssykdommene er langtifra sansynelige i ditt tilfelle. Seriøst! Jeg kan ærlig si at jeg har hatt sex med over 50 jenter iløpet av livet mitt. Eneste kjønnssykdommen jeg har møtt på flere ganger er klamydia... Seriøst slapp av mann :) Du har sikkert ingenting. Ta en tur til legen å skjekk det ut!

50 jenter er ganske imponerende ;) (Men likevel litt creepy kinda når jeg tenker på antallet)

Men nå er sikkert ditt tilfelle at du var smart og beskytta degselv. Jeg derimot bare koste meg og var brisen og feide over hu lissom..

Men ja, jeg stikker ned til legen og hører litt.

Jeg vil bare vite hva fan skjer med meg hvis jeg får noe av dette greiene.. Det er ikke riktig tidspunkt å få det på asså.

Men jeg skal la dere alle få vite imorra (hvis det bare er å gå ned og vente å få time o.s.v) Så poster jeg svaret her.

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at du har aids er like stor som at det finnes en gud.

Det var jo også en måte å si det på..

At du har fått AIDS, er nok lite trolig! Klamydia derimot, er en utrivelig sak som er lett å pådra seg!

Jeg selv har hatt det èn gang, og da hadde jeg ikke vært borti mange jentene ennå.. så man kan være veldig uheldig også!

Dessuten kan man være smittet uten å merke det. Så bra at du sjekker deg ;)

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

50 jenter er ganske imponerende ;) (Men likevel litt creepy kinda når jeg tenker på antallet)

Men nå er sikkert ditt tilfelle at du var smart og beskytta degselv. Jeg derimot bare koste meg og var brisen og feide over hu lissom..

Men ja, jeg stikker ned til legen og hører litt.

Jeg vil bare vite hva fan skjer med meg hvis jeg får noe av dette greiene.. Det er ikke riktig tidspunkt å få det på asså.

Men jeg skal la dere alle få vite imorra (hvis det bare er å gå ned og vente å få time o.s.v) Så poster jeg svaret her.

Tja, var i ungkarsperioden :) Har liksom kommet ganske lett over det. Er mer inn for et godt langt forhold. Kjærlighet + sex er bedre en bare sex med random ;)

Hør med legen du! Tipper du får en time først, så får se hvordan ting ordner seg for deg!

Lenke til kommentar

Helt vanlig for mennesker i dag å bli paranoide.

Du har nok ikke blitt smittet av noe som helst.

Dagens mennesker bruker alt for mye tid på å gruble og tenke som en følge av hvordan samfunnet har utviklet seg.

Du føler deg nok ekstra paranoid om det var alkohol inni bildet.

Gi det et par dager, se om det gir seg, vist ikke kan du ringe legen og få en time.

Lenke til kommentar

Det er 1338 kvinner som er registrert hiv smittet i Norge. Det finnes sikkert noen få som ikke er klar over at de er smittet i tillegg, men det er nermest ubetydelig.

La oss si at det er 2,5mill kvinner i norge, det vil si at 1 av ca. 1850 kvinner er hiv smittet. Om du skulle være så uheldig å treffe en av disse, så er det mindre enn 1% sjangse for at viruset smitter over(viruset har vanskligere for å smitte fra kvinne-mann enn fra mann-kvinne).

Du kan jo foreksempel legge til flere variabler slik som alder, og utsende(med mindre du tenker at hull er hull).

Jeg skal gi deg 1000 kroner om du klarer å pådra deg HIV ved å bare knulle tilfeldige kvinnfolk resten av livet!

Lenke til kommentar

Til Trådstarter: Les den posten Her.

Der har jeg kommet med masse info om forskjellige seksuellt overførbare sykdommer :)

Hvis det har vært 4stk over tid, er det ikke så farlig tror jeg :) Men ta deg en sjekk. Kan nesten garantere 100% at du ikke har fått HIV eller AIDS, med mindre dama har vært borti en skikkelig shabby gjeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...