MadRos Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 har virkelig aldri skjønt hva er så spesielt med HALO ? Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes ikke Halo var så morro, egentlig. Konsoll skal kun brukes til bilspill, musikkspill etc synes jeg. PC = FPS (HL2, BioS, Crysis etc), RTS (SC, CoH, W3, HoN) osv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Mange spill har i lang tid overgått Halo, så det har blitt en slags kjæledegge fremfor noe som utmerker seg. Men jeg tviler på at MS legger ned denne tittelen. For meg virker Halo som en billig Unreal Tournament kopi med en cheesy story påklistret. Endret 14. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gammel tråd, men uansett :Å Bungie er ikke ferdig. Det kommer jo en remake Halo: Combat Evolved til 360 i Høst, med ny engine (ikke den som er i reach) Håper egentlig de kommer med remake av Halo 2 også Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den nyeste DLC-pakken til Halo Reach ble utviklet av Certain Affinity. Remaken av Halo Combat Evolved er foreløpig et rykte, og ifølge ryktet er det Saber Entertainment som står for utviklingen. 343 Industries har overtatt hovedansvaret for serien, og de arbeider trolig med det neste ekte Halo-spillet as we speak. Bungie er etter alt å dømme ferdige med Halo. De kommer sikkert til å gi et tips eller to til 343 Industries, men hovedfokuset til Bungie ligger nok hos den nye serien de arbeider med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg