Gjest bom bom... Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nå skulle vi konfirmere oss å greier, så, det gjikk jo fint, fikk masse penger og kjedet meg ikke så altfor mye ihjel i kirka, men så når dagen er omme får eg vite hva alle andre fikk, og noen fikk ekstremt noen fikk lite. problemet er at ei eg liker fikk så sjykt mye penger, og eg har egentlig ikke vist interesse før, tenkte eg kunne gjøre det etter konfirmen, men problemet er jo om hun vil tro det er pga pengene..er 15 så..eg aner egentli ikke.. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Prøv deg. Dere er 15 år gamle, dere vil ikke få felles økonomi selv om dere blir sammen. Vis hun tror du er ute etter pengene hennes(det kan ikke være så jævli mye penger) så fungerer det bare ikke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 dere skal vel ikke akkurat gifte dere... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det kan hende hun er litt "high up there" og overlegen etter å ha fått pengene, og sier lettere nei pga det. Lykke til! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Spørs hvordan du oppfører deg rundt hun. Hvis hun sier "Jeg fikk 100k til komfen" og du bare "Åå.. Jeg er med deg på mandag". Klart det høres litt merkelig ut. Men hvem er det man tjenner penger for? Seg selv. Og hold det slik, vis at du er interesert i hun, og ikke pengene. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hold deg til følelsene dine ang. ho. Ikke nevn pengene eller noe som helst med det, si at du var intressert i ho før penga hadde noe som helst å si Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 du motsier ikke deg selv da. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Snakk om meg? Nei tror jeg glemte å fremstille det som jeg tenkte hehe. Altså hvis hu kommer på tanken om at det har med penger å gjøre, så drar du inn den siste setningen jeg skrev hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Man holder kjeft om det, og hvis hun tar det opp så viser man henne hvor syk og utenkelig den tanken er. Endret 12. september 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Bare drit i pengene. Tror neppe hun kommer til å tenke over det at all. Du har sikkert godt med penger selv nå også. Er vel som Lekr sier. Hold kjeft og om det, og tar hun det opp.. så bare avvis det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå