Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Små-forelsket i en jente...Hva skal jeg gjöre?

Gjest Ulykkelig

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig

Hei. Jeg har et lite problem her. Först og fremst: Jeg er litt forelska i ei jente som jeg har "kjent" i litt over 1 år. Med begrepet "kjent" så mener jeg bare at jeg vet hvem hun er, ikke så mye mer enn det. Vi går på samme skole. Vi snakker med hverandre av og til, men bare når vi treffes på "bygda" sånn tilfeldig. Hun er pen, snill og grei. Og jeg er ikke som alle andre gutter. Jeg er litt lubben (BMI på 28, over 25 er overvekt), jeg har kun bodd her i 2 år så jeg har ingen venner som jeg planlegger å möte på fritiden. Jeg er sjenert når det gjelder jenter, vet ikke helt hva jeg skal si eller gjöre dersom jeg havner i samtale med en. Og sist men ikke minst; jeg har problemer med alkohol. Mange "vet/tror" det og det går sikkert en hel del rykter her i bygda angående det. Men jeg er som besatt av denne jenta...Men jeg forstår at jeg ikke har noen sjangs på henne. Vi har jo helt forskjellige interesser, hun er en normal, snill og pen jente. Jeg er en stygg slask som sykler rundt på en militärsykkel fra 40 tallet....

Pappa + min eneste skikkelige venn (som er 44 år) maser om at jeg skal ta kontakt med denne jenta....Hva skal jeg gjöre?! Jeg er for sjenert...Jeg kan snakke med henne når jeg tilfeligvis möter henne...Men jeg tör ikke å si noe om eventuelle fölelser til henne. Jeg vet at det går en vei, til helvete.

Jeg er en gutt på dröyt 18 år, hun er 17.

HVA gjör jeg??

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel egentlig å bare hoppe i det. Når du møter henne neste gang så er det jo bare å sette igang med smalltalk. eventuelt hvis dere er på fest sammen hjelper jo alkohol litt på veien også.

Prøv å bli litt bedre kjent med henne, siden dere går på samme skolen, kan du prøve å huke tak i henne i friminuttene osv.

good luck ;)

Lenke til kommentar

Søtt innlegg TS! :)

Om du vet du ikke har sjangs er det bare 1 ting å gjøre! Om du spør henne ut kanskje hun sier ja et par ganger men så blir lei og det er en kortvarig løsning. Derfor:

Bli så uimotståelig at hun MÅ ha deg! Evt. prøv, og du VIL komme et stykke PÅ VEIEN. Og det er jo en bra vei generelt, for andre ting også, ser det ut som?

Bli den personen du vil være! Du virker litt misfornøyd med vekten siden du ser på BMI og slikt, vel, kvitt deg med noen kilo. Om du spiser mindre enn du forbruker vil kroppen måtte ta av det du har lagret opp og miste vekt.

Alkoholproblemet har jeg ingen tips til hvordan du kan bli kvitt, men ehhhhhh litt barnslig men: Da jeg var fjortis og skulle bli kvitt et sukker-problem fordi jeg fikk kviser av sukker, men ville være pen, bare lot jeg være å ha småpenger i lomma på skolen og godteri tilgjengelig i huset, selv om blodsukkeret skrek etter sukker.

Hvis all alkohol hadde opphørt å eksistere sånn NUH så hadde du ikke kunnet ha problemet lenger? Vel, lat som det er slik!

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...