Gå til innhold

Scroll funksjon på touchpad fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en laptop (msi cx620), men desverre var det ikke noe scroll funksjon på touchpaden. Etter å ha lest en god del fant jeg ut at det skal være fullt mulig for meg å bruke den til å scrolle, så jeg gikk til msi sin nedlastningsside for min pc og lastet ned den nye driveren for touchpaden.

Det fungerte ikke, så jeg gikk til Synaptics' side og lastet ned den nyeste driveren til Win7 men det fungerte heller ikke.

Det jeg har lest i alle inleggene jeg har funnet er at jeg enten skal være i stand til å remappe funskjonene til musa fra kontrollpanelet som standard, eller så skal jeg kunne gjøre det etter å ha lastet ned den nye driveren som vil adde en ekstra tab til konfigurasjonen av musa. Det som skjer derimot er at pc'n ser ut til å tro at det er en helt vanlig mus og ikke en touchpad. Den heter PS/2 Hjulmus og har skiftet navn ettersom jeg har lastet ned flere drivere til blant annet touchpad og PS/2 Pointing Device, men jeg får uansett ikke endret funksjonene.

Alt jeg vil ha er en sånn enkel scroll på høyre side av touchpaden.

Jeg er for så vidt sikker på at det er en Synaptics touchpad i og med at synapticsdriveren ligger på nedlastningssiden til pc'n min, og jeg har ingen andre enheter tilkoblet i det hele tatt.

Hjelp? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...