xavi0n Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 jeg skal nå kjøpe lettsykkel men jeg fatter ikke forskjellen på dtx og dtr Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Trur det e sånn at dtr e 2takter og dtx e 4takter? e ikke helt sikker men hvis det e sånn går dtr myye bedre... Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Feil! Hvis du snakker om nyere Yamaha, er DT-R cross-versjon, mens DT-X er sm-versjon. Begge to går forøvrig like bra Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Trur det e sånn at dtr e 2takter og dtx e 4takter? e ikke helt sikker men hvis det e sånn går dtr myye bedre... Epic fail DT R = Crossdekk + kickstart DT RE = Crossdekk + elstart DT X = SM-dekk (gate-dekk) + elstart Kjører selv en Yamaha DT 125 X Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Trur det e sånn at dtr e 2takter og dtx e 4takter? e ikke helt sikker men hvis det e sånn går dtr myye bedre... Epic fail DT R = Crossdekk + kickstart DT RE = Crossdekk + elstart DT X = SM-dekk (gate-dekk) + elstart Kjører selv en Yamaha DT 125 X Mer eller mindre gjetting fra min side Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Bedre å ikke svare da, stakkaren kunne jo gått på en skikkelig smell Endret 20. september 2010 av OleEdvard Lenke til kommentar
xavi0n Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 takk for svar nå er det en 2005 yamaha dtx i gården Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Trur det e sånn at dtr e 2takter og dtx e 4takter? e ikke helt sikker men hvis det e sånn går dtr myye bedre... Epic fail DT R = Crossdekk + kickstart DT RE = Crossdekk + elstart DT X = SM-dekk (gate-dekk) + elstart Kjører selv en Yamaha DT 125 X Mer eller mindre gjetting fra min side Hehe Tenkte vell på WR/XT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå