Grand Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei, jeg tok dette bildet i Oslo, på operaen. Hva synes dere om det? Jeg vurderer å redigere litt på fargene, men er usikker. Kjør KritikK! Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Du skulle skrudd ned den utelampa først. :!: Mange fine linjer der, men skulle gjerne sett taket komm direkte ut fra hjørnet oppe til høyre. Muligens løst med gardintrapp? (hvis du ikke har råd til tilt/shift da). Fargene sitter greit nok, litt mer omph hvis du har å gå på. (nivå/kurver) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Takker for kritikK! Hva mener du med omph? Prøvde å google det, men da fikk jeg opp: Oregon Master of Public Health og Our Mother of Perpetual Help, så tror ikke det var det du siktet til Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hver gang jeg leser slike uttrykk som for meg er intetsigende, det skjer ganske ofte her på forumet, så sjekker jeg det med denne siden. (urbandictionary.com) omph: another word for holy shit, also used in place of the word damn. Og i tilfeller der det ikke gir mening prøver jeg å søke på den samme siden etter ord med nesten samme skrivemåte. F.eks. en "o" foran. Da gir det kanskje mening? oomph: 1. An extra push. An ingredient or a factor that will make something better or perfect. 2. ability to jump or move in great heights. 3. a sound of such a sound (jumping or pushing), or sound of landing of such a act of jumping or pushing. Det er ikke greit å følge med på internettspråket uten å måtte gjette seg til hva de mener av og til. Jeg har forresten ikke noen sterke meninger om bildet, det er ganske pent. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Takker for svar, skal ha det i bakhodet neste gang jeg finner et ord jeg er usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå